Australische uitwisselingsstudent

Hey !

Ik krijg over een paar weken een Australische uitwisselingsstudent in huis. Ik heb alleen geen idee wat ik met haar moet gaan doen. We hebben een programma, maar 3 dagen die we zelf moeten invullen. Een paar vrienden van me hebben ook een uitwisseling uit Australië die met de mijne bevriend zijn. Ik hoor graag wat ideeën !

Kus,
Imani

naar een museum, stadswandeling, terrasjes, andere stad bezoeken?

Efteling? naar België of Duitsland misschien, voor vele australiers is het de eerste keer dat ze in een andere land komen dus als ze in 2 landen kunnen zijn geweest ipv 1 is dat helemaal fantastisch. Verder nog typisch nederlandse dingen doen . Zaandam, Amsterdam ofzo. ook kun je gaan skieen ofzo.

Dagje naar amsterdam

Typisch Nederlandse dingen denk ik? Dus Amsterdam misschien, of inderdaad even de grens over. Naar een leuk museum, naar madurodam?
Oh en naar het pannenkoekschip ofzo, in ieder geval iets typisch nederlands qua eten.

Waar woon je ongeveer?
Misschien kan je naar leuke, bijzondere plekjes oid.
Laat wat van de stad, omgeving zien. Geef ze pannenkoeken, bitterballen, dingen wat heel nederlands is.

Ik zou in ieder geval een dagje Amsterdam inplannen.

Madurodam, Amsterdam, musea etc.
Niet heel moeilijk lijkt me?
Stap in de trein en in de bus en ga overal heen.

Vergeet vooral geen gezellige dingen samen doen. Toen ik een uitwisselingsstudente had, hadden we elke dag wat te doen of gingen we met z’n allen wat doen. Achteraf hebben we heeel weinig tijd samen doorgebracht.

Dagje de stad in en ergens wat drinken of shoppen. Musea vinden ze meestal niet zo interessant, maar dat verschilt per persoon en per museum. Dagje samen sporten of een leuke fietstocht maken is ook heel leuk!