aura's

Doe niet zo vijandig.
Ik geloof er ook niet in, maar laat mensen gewoon geloven wat ze willen. Je hebt er toch geen last van.

Ik geloof wel dat ze bestaan.

Maar hoe kunnen ze het vastleggen op een foto? o___o
Dat geloof ik dus NIET. Of is er een speciale techniek (infrarood oid) dat het kan vastleggen? Met mijn camera lukt het echt niet hoor :'D Kan ook geen geesten vastleggen zoals anderen beweren wel te kunnen. Dat kan gewoon niet.

ik geloof er wel in, maar ik kan het niet zien.
x

Ik geloof er ook zeker in. En kan ze ook zien^^

Het is gewoon een energieveld, dus waarom zou het niet bestaan? Het is niets paranormaals. Ik geloof er in en ik ben al geruime tijd bezig aura’s te leren zien. Nu kan ik slechts een wit lichtgevend randje van een paar milimeter zien. In de zomervakantie ga ik er actief mee aan de slag.

Ik geloof er ook in en ik zie ze als ik goed oplet ook.
Maar ik zie het niet zo goed als op die foto. Ik zie meestal een randje om die persoon heen.
Meestal zie ik groen of paars, maar ik weet niet echt wat dat betekend.

maar kan je het leren zien?

Jep: http://www.helderehemel.nl/Auras-leren-zien/1. Het is wel belangrijk dat je er niet te gemakkelijk over denkt en dat je het serieus wilt.

okee dankje

Ik geloof niet zo in die dingen.
Maar ik had laatst xtc en toen stond ik onder de douche en was het water om me voeten paars 8|
Misschien was dat voet-aura :sunglasses:
Of ik tripte gewoon.

volgends mij zit iedereen in dit topic aan de drugs

hahahaha XD!
maarja:
Ikzelf geloof er niet echt in ofzo

Vindt het maar vreemd,
vriendin van me zegt ook zoiets,
het zal allemaal wel. Aura’s is wel het laatste waar ik me mee bezig houdt :]

ik kan als ik me goed concentreer alleen die groene zien. ik geloof erin alleen ik heb me er verder niet meer in verdiept ;p

ik geloof er niet in XD maar heb wel een beetje respect voor de anderen, en als je dat niet hebt hoef je het ook niet te volgen :wink:

ik kan ook aura’s zien (:
als ik er een of twee dagen echt op oefen hoef ik daarna een week geen moeite te doen om ze te zien.
maar ik had dus flink zitten oefenen in de klas, en daarna had ik twee dagen later een feest.
ik werd echt KNETTERGEK, want overal zag ik aura’s, van mensen die zich niet blij voelden en zich blij voordeden bijvoorbeeld zag ik het.
en ook zag ik dat er iets niet helemaal goed was bij een vrouw, een paar weken later bleek dat ze kanker had, inmiddels is ze overleden…

GELOOF ERIN :wink:
en oefen soms in de klas bij leerkrachten xD
:four_leaf_clover:

ook aan de drugs ?
x

Ik kan aura’s zien , mezelf geleerd en oefeningen gedaan elke dag die ik op internet vond . Nu is het wat zwakker geworden maar als ik me echt concentreer kan ik het nog steeds goed zien .

Ik zou het wel willen kunnen. Je komt zo toch wat over een persoon te weten?