aura's

oke, ik wil dus even weten wie er in geloofd & wie aura’s kan zien.
ik kan ze dus zien en ik vind het dood eng :], eerst dacht ik dat ik gek werd ofso. ik word er zoiezo een beetje gek van & in mijn familie geloofd niemand daarin enso, dus daar kan ik het er ook niet over hebbe want dan denke ze metteen dat ik gek ben.
hopelijk zijn er meer mensen die dit kunnen ?

xx

Ik geloof er wel in.
Soms, al ik me heel goed concentreer, kan ik ook een beetje aura’s zien. Maar niet veel ofzo. Ik vind er niks engs aan. Ik zou juist blij zijn!

Ik geloof erin, maar ik kan ze niet zien.
Maar je kan er wel in trainen, dusja dat wil ik wel doen :]

Kan je uitleggen wat je dan ziet? Of is dat niet te omschrijven? :stuck_out_tongue:

Ik geloof erin omdat ik ze kan zien :wink:

um ja, zeg maar gewoon een veld om iemand heen alleen dan echt die kleuren duidelijk. dus bijvoorbeeld als iemand vrolijk doet, dan zie je dat

maar ik wil het niet meer zien, ik word er echt gek van.

~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~~~[b]

um ja, zeg maar gewoon een veld om iemand heen alleen dan echt die kleuren duidelijk. dus bijvoorbeeld als iemand vrolijk doet, dan zie je dat

maar ik wil het niet meer zien, ik word er echt gek van.

Hoezo word je er gek van? Je kunt ook jezelf aanleren om op bepaalde momenten het ‘uitteschakelen’ zoek maar eens op google

x

Huh . . . Ik snap het niet :anguished:? Ohjee nou ben ik dom

Ohnee, ksnap het al, ff aan mn mama gevraagd :cold_sweat:

haha ik bedoelde dat als iemand vrolijk doet, maar dat niet is wacht, kijk :

Wat is een aura?

Een aura is een energieveld of lichtveld om een levend wezen. Het is de levenskracht. In dit energieveld bevinden zich zeven hoofdcentra: de chakra’s. De kleur en de vorm en grootte van het aura, verandert constant en vertelt iets over de lichamelijke en geestelijke toestand van een persoon

http://www.bunkahle.com/Aura/Aurafoto1.jpg

dit is een aurofoto
misschien dat je je nu iets kunt voorstellen?

Ik vind het vet als je dat kan zien, maar ik vind het er ook wel eng uitzien…

ik heb een paar dagen geleden er een boek van gekocht om het te leren. ik denk namelijk dat als ik aura’s kan zien minder onzeker word. Ik denk dat iedereen me vreselijk vind etc, en aangezien men zegt dat als je aura’s kan zien je weet wanneer iemand liegt. vind ik het wel vet om te kunnen :open_mouth: maar nog geen resultaat :cold_sweat:

waarom vind je dat eng? :S

HAHA dat jullie die lulkoek geloven man.

HAHA weet je dat iedereen zich nu dood ergert aan jou man.

Een meisje waar ik vroeger meer omging zei dat ze dat ook kon. Ik lachte haar eigenlijk alleen maar uit. Maar nu denk ik toch wel dat sommigen het kunnen zien, het lijkt me inderdaad wel heel irritant als je de hele tijdvan die kleurtjes ziet.

ja halloo, denk je dat iemand dat serieus geloofd ofso ?
hahahaha kleurtjes om iemand heen, jullie zijn echt faking grappig.

Ik geloof erin.
&& je voelt meestal ook de emoties van de mensen…
Mjahh… Je hoeft er echt niet bang voor te zijn

Nou, kun je lezen?
Hier staat dus heel vaak: ik geloof erin. Weetje wat dat betekend?
Nou dan.

OT: Ik geloof erin maar ik voel het wel heel goed, maar zien niet.