Aura's

Hallo!

Ik vroeg me af of hier meer mensen zijn die aura’s kunnen zien.

Vroeger zag ik wel eens een kleur om mensen heen maar ik heb er eigenlijk vrijwel niets achter gezocht tot een jaar of twee geleden. Ik denk dat ik aura’s zie. Soms zie ik ze niet, soms valt het me ineens op dat ik ze zie. En wanneer ik er erg op ga letten of ik ze kan zien dan krijg ik ze soms wel te zien maar meestal niet.

Verder viel me op dat ik vrijwel altijd een kleine wolk kleur(en) om mensen heen zag áls ik ze zag maar sinds donderdag toen mijn wiskunde docente over haar auto praatte zag ik een heel groen vlak. Ik heb die avond direct opgezocht wat het betekende en aan het opheffing van de stem te horen kon je ook horen dat ze zich inhield, zoals wat de kleur groen o.a betekende.

Dat wil natuurlijk niet zeggen of ik ze echt kan zien, en of ze bestaan. Maar ik ben benieuwd of hier meerdere mensen zijn met deze twijfel of die me kunnen overtuigen dat ik ze wel of juist niet zie. Verdere ervaringen of andere handigheden hierover mag je natuurlijk altijd posten. :slightly_smiling_face:

Heb dat zelf niet maar vind het wel heel interessant :slightly_smiling_face:

Ik kan het ook niet, maar ben er ook heel geïnteresseerd is! Je zou even op internet kunnen kijken, misschien dat er ook wel een forum voor is ofzo. Tegenwoordig is dat overal voor, dusja! =D

Hm, ik weet niet of ik het heb. maar als mensen tegen een witte of effe muur zitten zie ik soms wel een ‘gloed’ over hun hoofd heen hangen in een krans.
meestal een blauwe, soms groen of roze.
Dit heb ik heeel soms, niet dat ik de hele dag door aura’s zie haha!

Dat had ik in het begin ook. En na mate ik ‘ouder’ werd viel het me steeds meer op en werden de vlakken groter.

Mijn vader kan het! Ik kan wel ongeveer uitleggen ‘hoe het moet’ volgens mijn vader dan. Je kan ook aura’s zien van bomen. Het makkelijkste is om te beginnen met bijv. een appel of een ander klein object. Het klinkt dom maar alles heeft een aura (energie) om zich heen. Het eist wel veel oefening. Je moet naar het object gaan staren. Maar niet dat je ogen op een plek rusten maar dat je ogen in het niets staren. Dus je moet proberen om niet op een punt te kijken. Ik heb het vaak geprobeerd maar vind het echt moeilijk :’).

@Designed interessant!
Ik ben erg benieuwd haha

Nog meer mensen? (:
Vandaag heb ik maar een paar aura’s echt duidelijk kunnen zien, de twee kleuren bij de twee personen waren bij de ene roze en bij de andere groen. (:

Nee, ik kan ze nog niet lezen, maar het schijnt dus wel dat ik aura’s kan voelen, of in ieder geval energieën

Weleens geprobeerd met een vriendin en zag wit met paars volgens mij. Maar ik kon 2 jaar geleden toen ik me heel erg in het spirituele verdiepte kon ik door middel van een naam op een blaadje zien en voelen waar diegene pijn had bij familieleden van die vriendin die niet in de buurt waren/die ik niet kende. (: Vond ik wel knap van mezelf. :’) Maar nu wil ik me er niet mee bezig houden ik werd echt gek en bang.

Mijn moeder kan/kon het, maar ze zei zelf dat ze het alleen maar vervelend vond omdat ze niet weet wat het betekent.
Iets van, “ohh je hebt een groene band om je heen je bent heel blij” ofzo.

Ze zag 2 gele “ballen” boven de schouders van mensen, grijze “plukken” van planten afkomen en een keer een gele gloed bij bomen en nog wel meerr, haha ;3

Apart zeg! (:

Dat hoeven niet per sé aura’s te zijn. Als je lang naar iets of iemand kijkt, zie je vanzelf een soort gekleurd, lichtend randje. Dat heeft met je ogen te maken, niet met een aura.

Niet dat ik zeg dat je het niet hebt ofzo, maar heel veel mensen denken dat ze aura’s zien terwijl het gewoon een normaal verschijnsel is.

En ik geloof er zelf ook niet zo in eigenlijk.

ik kan geen aura’s zien, maar ik ben er wel geïnteresseert in!

Ik kan ze (nog) niet zien. Ik wil het wel heel graag kunnen, dus ik oefen altijd als ik de klas zit. Daar zijn de muren allemaal wit, en dan probeer ik ook met kijkoefeningen enzo die aura te zien. Tot nu toe alleen het nabeeld, helaas :frowning_face: .