Aura Kingdom

Je kunt het nog niet spelen.
Morgen gaat closed beta actief, via hun facebook pagina kun je er een key voor krijgen. :slightly_smiling_face:

Als je je key morgen hebt wel ja. Je krijgt hem binnen 48 uur. :slightly_smiling_face:

Hallo allemaal!

Wauw, ik had helemaal niet zoveel reacties verwacht. Wat tof! :grinning:

Nog even een aanvulling; de closed beta gaat dus morgen open (waarschijnlijk pas laat in de middag), maar na de closed beta komt er dus nog een stress test en dan pas de open beta. Tussen de stress test en de open beta is er een server wipe. Dit betekent dat je in de Open Beta je characters kwijt bent en in principe opnieuw moet beginnen. Closed Beta is er immers voor om de bugs ed eruit te halen. Als ze geen server wipe zouden doen zijn er ook mensen met een voorsprong die in Closed Beta of Founders Beta hebben gespeeld. (Ook omdat de game hier er nog anders uitziet en makkelijker is).

Open Beta gaat dan ook uitgebreider worden, dus houd daar rekening mee (:

Hoop snel iedereen in game te zien. Zelf ga ik in de CB nog niet heel veel online zijn, omdat ik niet alle quests opnieuw wil doen in OB. Ga denk ik gewoon characters uitproberen en kijken welke het fijnst speelt ^^

Hij is geïnstalleerd! Ik ben benieuwd

Huh echt, laatst stond er nog ergens dat er alleen server wipe kwam na de alpha en dat de closed beta chars niet gewiped zouden worden

Muh, ik dacht dat je het al kon spelen :frowning_face: Bummer.

http://s.aeriastatic.com/files/aurakingdom/image/R/Reveal.jpg

Als je goed kijkt :stuck_out_tongue: heel goed.
Dan zie je bij de stresstest in het klein staan dat er een server wipe op het eind komt. Nergens anders is dus een wipe.

@Snotterslet Misschien las je iets over de Founders Packs. Want als je er zo eentje hebt gekocht blijven je chars wel staan (de naam enzo) maar verder worden ze wel gewiped. :confused:

@Luigi Hahah, ja. Sorry dat je het verkeerd begreep. De Closed Beta begint maandag en hiervoor kan je een key krijgen via FB. :grinning:

EDIT: Voor degene die het leuk vinden trouwens. De makers hebben een twitch aangemaakt waarop ze wel eens gaan streamen. http://aurakingdom.aeriagames.com/news/88743/official-aura-kingdom-twitch-events
Vond het zelf wel leuk om zo nu en dan een te kijken (:

hm nouja dan kan bij CBT gewoon alvast wennen aan de UI en dergelijke, en inderdaad kijken welke class ik wil :stuck_out_tongue:

Willen jullie alsjeblieft nog eens uitleggen hoe het spel nou precies in elkaar zit met releasen e.d. xD? Want ik blijf toch een beetje steken, zeg maar xD

Hahah maakt helemaal niks uit Luigi :grinning:

Bedoel je de game zelf of de tijdindeling?
Naja. De tijdsindeling staat in principe hierboven op het plaatje. Ik weet niet zo goed wat ik moet uitleggen, dus ik zal in het kort de game even voor je beschrijven n.n

De game zelf is een mmorpg. Het is niet gewoon point en click zoals in de meeste mmorpg. Maar het is meer een hybride vorm van point en click en meer action (zoals in Tera). Je hebt dus wel de point en click skills maar moet ook aanvallen ontwijken van je tegenstanders.

Daarnaast is de game erg gericht op het niet OP worden van characters. Zo zijn er verschillende classes (in Open Beta komen er meer) en kan je op lvl 40 een tweede class kiezen. Dit betekent dat je bijvoorbeeld een assasin en healer tegelijk kan zijn. Je tweede class is dan wel vaak ‘minder sterk’ dan je eerder gekozen.

Daarnaast heeft de game een meer uitgebreid pet systeem. De pets kunnen evolueren (pokemon heheh) en ze zijn gewoon belangrijker in je gameplay. De keuze die je maakt in het kiezen van je pet (of ingame worden ze Eidolon genoemd) heeft een grotere invloed op je character.

Dat dus allemaal om minder OP characters te krijgen en dus een grotere variatie. Als laatste weet ik dat er een een grote skill tree komt (doet me denken aan path of exile maar dan een heel stuk kleiner). Maar door die skill tree krijg je ook weer meer variatie omdat je keuze uit 1e class, 2e class, eidolon en skills unieker wordt.

Mhm. Dus!
Als de Closed Beta uitkomt zien we nog niet de hele game. De storyline is bv nog maar tot lvl 40 als ik het goed heb, maar deze wordt uitgebreid in Open Beta. In OB zullen ook andere systemen worden ingezet zoals oa crafting (als ik het goed heb?)

(: heel verhaal. Heb je wel eens andere mmorpgs gespeeld?

EDIT: hahahah, je zei releasen. Dus dit hele verhaal had niet zoveel nut. Maar laat het wel staan voor degene die het nog niet wist. oid.
Naja. Zoals het schema hoe ik hierboven heb gepost.

Op dit moment zitten we in de Founder Beta (hiervoor moest je betalen).
Maandag begint de Closed Beta, daarvoor kunnen we een gratis key krijgen via FB.
Daarna komt de stress test (hiervoor is nog geen datum bekend), na de stress test komt een server wipe. Je bent dat in principe alles weer kwijt.
En dan komt de Open Beta. (Open Beta en stresstest worden in januari verwacht, maar is nog niet zeker). In de Open Beta worden nog allemaal updates gedaan zoals meerdere classes en een grotere storyline.

Ik heb zelf altijd Fiesta Online gespeeld :3

Ik was verslaafd aan aion (echt meer dan een jaar lang heb er ook 100 euro aan uitgegeven ofzo), maar wil weer wat nieuws. :stuck_out_tongue: En Tera is waaay overrated.

Ik heb altijd FlyFF gespeeld haha. En toen een fase gehad met Shaiya. :’)

ik heb ook nog een Guild wars 2 account, heb ik voor 35 euro gekocht en heb het 10 minuten gespeeld. -.-

Ik heb nog nooit zoiets gespeeld maar het klinkt wel leuk, ga even inlezen.

Ik hoop dat mijn laptop dit aankan.

Ha mooi :grinning:

Ik heb zelf wel meerdere mmorpgs gespeeld. Maar stopte vaak snel omdat er niet veel mensen met me meespeelden. En tijd, school, studie, etc :’]
Alleen Perfect world, Forsaken world en Aion heb ik langer gespeeld. Maar dan is al een tijdje geleden.

Ik denk zelf (en hoop :p) dat het niet pay to win gaat worden. Ze doen zoveel moeite om characters niet OP te laten worden. Dan zou ik het heel gek vinden als ze opeens armor hebben ofzo waar je voor moet betalen waardoor characters OP worden… daarnaast denk ik ookwel dat mensen met betaalde items niet altijd veel beter zijn met mensen die dat niet hebben. Ook dat het niet helemaal point en click is zorgt ervoor dat je wel een beetje meer skill nodig hebt :’]

Ennnn als je wilt weten of je laptop het aan kan zou ik even canyourunit checken (: dan krijg je er iig een beetje een beeld van. Als je laptop Aion aan kan moet ie dit sowieso aankunnen volgens mij.

http://content.systemrequirementslab.com.s3.amazonaws.com/global/assets/images/graphs/mp_rp_7.gif

oh yeah

die van mij is te langzaam…

@Snotterslet die van mij is het zelfde :grinning:

@Chayn Komt ie wel over het minimum? Je zou het kunnen proberen op de laagste settings. Maar dan heb je wel minder mooie gameplay en de kans op veel lag :x