Aura Kingdom

Ohai! :grinning:

Ik weet niet of ik hier in het juiste forum zit, maar ik gok het erop.

Ik vroeg me af of er hier nog andere mensen zijn die wachten op Aura Kingdom. Het zou leuk zijn om al een beetje een groepje te hebben om mee te starten als ie er dan eindelijk is. Misschien dat mensen morgen al gaan spelen met keys?

Voor mensen die niet weten wat Aura Kingdom is: het is een nieuwe mmo met een anime stijl.

Een upje :grinning:

De closed beta is vanaf aankomende maandag en je kan keys krijgen via een facebook app (deze zal vanaf gisteravond een week open staan).

Daarnaast zoek ik mensen die misschien met ons samen willen spelen. We hebben al aardig een groepje, maar meer zijn meer dan welkom!

Ik houd dit spel al maanden in de gaten. :’)
Ik heb me net ingeschreven voor die CBT. Maar hoelang duurt het voordat je een mail krijgt?

Ik hou het idd ook al een hele tijd in de gaten. Maar sinds een paar dagen voor de Founders Beta haast elke dag v.v

Als je je hebt opgegeven voor CB op Facebook krijg je binnen 48 uur een mail met je key.

Maar dan moet je alsnog wachten tot maandag om te spelen. Ik heb zelf ook nog geen mail, maar wil gewoon alvast zekerheid dat ik de key heb c:

Ik wil dit topic toch uppen… Want het spel lijkt me zeer interessant. De foto’s doen me denken aan Fiesta!

Iemand die weet hoe ik dit kan downloaden?

Ik heb mijn key ontvangen. Morgen lekker spelen dus. :slightly_smiling_face:

http://aurakingdom.aeriagames.com/

als je mee wil doen met closed beta moet je dat gedoe op facebook even doen :slightly_smiling_face:

Snotterslet, wat houdt dat beta gedoe in dan? En kun je dat wel op privé zetten op Facebook?

Hopelijk duurt dat downloaden niet uren, net zoals bij AION en Fiesta.

beta is zeg maar nog een soort testfase. Na de closed beta komt er open beta, en daarna gaat het spel officieel online. Maar je characters van closed beta zullen behouden worden. :slightly_smiling_face:

Als je iets op je timeline moet sharen via dat facebook gedoe, je kunt het op ‘alleen ik’ zetten, en daarna gewoon verwijderen. Deed ik ook.

Oke, dan doe ik mee :grinning:. Hoe kan ik me daar voor op Facebook aanmelden?

https://www.facebook.com/AuraKingdom?fref=ts
naast foto’s en vind ik leuks zie je Sign up now. Dat moet je doen. :slightly_smiling_face:

Spel installeert nu en ik heb me als het goed is aangemeld via die FB pagina xd

Morgen wordt weer een dilemma first world problem → character name kiezen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik kon niets beters verzinnen dan IceRainbow xD

Nouja aangezien het nog beta is zullen er nog heel veel namen beschikbaar zijn.

Ik had de volgende in gedachten:
Lithe
Phae
Noshi

:’)

Ik wil Primrose maar bij de gewone versie is die bezet :frowning: Ik zal het trouwens niet al te vaak spelen… Gezien mijn fulltime baan en sporten xD maar hey, lang leve weekend <3

god ja dat is altijd zo’n drama hahah

Ik zag trouwens ook dat je een fee kan worden :3?

Oh sorry ik heet volgens mij als account Primroseflower xD