aupair zomer

hoi
ik gaa van de zomer 4 weken oppassen. ik verblijf daar ook 4 weken en krijg dus kost en inwoning. ik zal 4 dagen van kwart over 8 tot half 2 oppassen op 2 kids van 5 en 7. ik krijg 80 euro per week! vinden jullie dit een normaal bedrag en zouden jullie het hiervoor doen? zoniet voor hoeveel dan?
groetjes

van kwart over 8 tot half 2? 0_o, wat ga je de rest van de tijd doen dan? :stuck_out_tongue:
En dat is dus 5,- per uur?

Ik zou het niet doen. Ik hou niet van kinderen XD

vier weken oppassen, op kinderen van 5 en 7 jaar?
als je dat overleeft heb ik héél veel respect voor je. XD

haha bedankt voor jullie reactie…
haha ik vind kinderen helemaal geweldig en vooral deze leefdtijd. ik verdien ook mijn geld met oppassen eigenlijk net zoveel als iemand anders van 18 jaar want doe het eigenlijk elke week mar dan kom ik gewoon weer thuis, mar dit is echt inwonend dus zal wel wennen zijn. en de mensen zelf ken ik nog niet echt goed het is familie van een kennis. in me vrije tijd gaan we smiddags gezellige dingen doen met de ouders zwemmen de stad in bios, pretpark. ze hebben een eigen boot dus vrije tijd is geen probleem die komt wel vol haha. maarjaa ik zit een beetje met het bedrag, ik wil het niet voor het geld doen maar vind het toch eigenlijk ook wel een klein beetje belangrijk.
dus tips zijn welkom! hoeveel zouden jullie vragen?

Als het je leuk lijkt zeker doen, ik vind het nog best veel in verhouding met hoe weinig je hoeft te werken én je krijgt kost en inwoning erbij.