audities !

Ja, mijn tip is: beeld je van tevoren in dat je het al hebt gehaald! Visualistatie schijnt echt te helpen, het helpt mij in ieder geval wel. Je zelfvertrouwen krijgt een boost, je bent minder zenuwachtig en je gelooft meer in jezelf. Laat maar horen hoe t is gegaan, succes!

ik speel al heel men leven toneel, dus ondertussen heb ik nie veel last meer van zenuwe, maar wat ik vroeger altijd deed is super hard springen dat je benen er “pijn” van doen :stuck_out_tongue:

haha echt super bedankt voor de tips allemaaaal :grinning:.
Ik ga ze zeker weten gebruiken !

Ik ben net terug van de audities !
Het was echt heel leuk, het dansen ging ook wel goed maar het zingen echt totaal niet ! Volgens mij heb ik dat echt verprutst ik was zo zenuwachtig dat me lippen en handen helemaal gingen trillen tijdens het zingen enzoo ik vond het zo eng, nou afwachten op de uitslag die over 2 weken komt ! :stuck_out_tongue_winking_eye:

bedenk je wel, ook al heb je het misschien niet gehaald, je hebt in ieder geval weer wat ervaring (met de zenuwen) voor de volgende keer.

Misschien voor een volgende keer is een tip om meer ervaring te krijgen in auditie doen. Dan weet je allemaal hoe het gaat en dan weet je dat je helemaal niet zenuwachtig hoeft te zijn… dan sta je namelijk zelf verzekerder op de vloer en ben je er zeker van dat je het niet gaat verprutsen.