audities doen voor films/series

Weten jullie een site waar je je kan aanmelden voor een speelfilm of serie ?
  • jaa
  • nee

0 stemmers

Hoi !
Ik zou heel graag audities willen gaan doen voor films en series ! bijvoorbeeld zoals : Spijt, brugklas, spangas noem maar op ! Maar ik weet niet hoe en waar ik me hier voor kan aanmelden Heeft iemand een goeie site hiervoor ?
Groetjes Ellen !!!

je kan je misschien aanmelden bij kemna casting, zij werken veel met grote producties zoals gtst, en films zoals spijt. volgensmij word je niet zomaar aangenomen maar het is het proberen waard toch? verder heb je soms van de sites waar advertenties op worden geplaatst over audities voor films etc. succes!

succes! Ik wou vroeger altijd al actrice worden maar kheb het een beetje opgegeven omdat het me niet meer realistisch lijkt.

Je moet zoveel mogelijk auditie doen, ook voor kleinere producties. Je moet ergens beginnen :wink: Ik zelf zit al 4 jaar op een theaterschool en heb al verschillende musicals gedaan daardoor, ik ben ook ingeschreven bij castingbureaus, dan ben je als een van de eersten op de hoogte van nieuwe tv producties! :slightly_smiling_face:

De 3 dingen die je hebt genoemd worden volgens mij gecast door Kemna (je moet wel al ervaring hebben om je in te schrijven, maar dit kan ook via een van hun workshops!) of Elskeskast.
Succes!