Auditie voor serie ´Hoe overleef ik´

Zijn er nog meer meisjes die zich hebben opgegeven voor de auditie voor de ´Hoe overleef ik´-serie ??
Ik had gehoord dat het er veeel minder zijn dan bij de auditie van ‘Razend’ maar toch denk ik dat er wel een paar op girlscene zijn :grin: ?

Heb je misschien een link of iets naar die pagina waar je auditie kan doen?

^ja ben ik ook wel benieuw naar

D’r is geen auditie voor, de mensen worden gecast

De inschrijving zijn sinds gister gesloten. Ik heb me niet opgegeven want ben te oud. Tuurlijk is er wel een auditie, uit een auditie worden mensen gecast…

Aw. Dat is echt balen dat de inschrijvingen gesloten zijn.

tot welke leeftijd kon je je inschrijven dan?

http://www.hoeoverleefik…-overleef-ik-gesloten.htm

je moest tussen de 12 en 14 jaar zijn geloof ik.

balen…

Ja dat had ik er even in moeten zetten, dat de auditie’s al gesloten zijn :flushed:
Maar zijn er ook mensen die al ingeschreven zijn ??

Ach, wees blij dat jullie niet meer mee konden doen. Die vorige hoe over leef ik film was zo ongelofelijk slecht. Het was gewoon hilarisch. :’)

Nou, als het tussen 12 en 14 jaar was had ik sowieso geen auditie kunnen doen :’)

+1

Echt jammer, idd… terwijl de boeken wel heel leuk zijn!

Ja dat is inderdaad ook zo, ik was altijd helemaal verslaafd aan die boeken dus ik dacht ; die film is zeker ook ge-wel-dig ! Nee dus, het was echt heel raar gespeeld maar denk dat ze dat dit keer wel anders gaan doen, hoop ik ! (:

Ik heb auditie gedaan en ben door naar de tweede ronde!:smiley:

Het is trouwens een serie, geen film

Waarom beginnen ze niet lekker vooraan, met Hoe overleef ik mijn vakantie?
Hahaha, krijg nu zin om al die boeken weer te gaan lezen ^^

Ik hoop dat de acteurs beter gaan acteren dan die in de film, want dat was gewoon lachwekkend…