Auditie voor een film ...

hallo,
heeft het veel nut om auditie voor een film te doen
als je nog nooit in een film het gespeeld
en nog niet op de toneel school zit??

alvast bedankt XX :flushed:

Proberen kan altijd, je moet ergens beginnen he.

weten jullie ook nog figurantenrollen voor een meisje van 11?
dan wil ik dan eerst als ervaring gaan doen, en weet 1 van jullie misschien ook hoe het gaat met / tijdenz zo’n auditie??

alweer bedankt Xx-

Woon je toevallig in België?

nee maar ik wil wel heel nederland door reizen voor een figurantenrol (liever wel een klene vergoeding voor benzine ofzo.)

-xxx- :upside_down_face:

ja mijn ouders willen dat ik blij en en voor een keertje wel en als er wel best veel tijd zit tussen de volgende reis wel denk ik , het is niet zo dat ze elke weet een miljoen kiometer willen rijden met me… :wink:

Wat schattig!

Maar ben je nog niet een klein beetje te jong? Natuurlijk is dit echt een leuke job, maar durf je het wel aan?

ehmm… misschien een domme vraag naar wat is een note eigenlijks? :flushed:

oke bedankt ik zal even kijken!

ja ik heb beantwoord , ANDEREN MOGEN NU NATUURLIJK OOK NOG REAGEREN :slightly_smiling_face: :sex:

miss heb je hier wat aan?
http://www.filmcastings.nl/?action=plist&id=37&reset=1#

miss deze?

Voor een auditie vragen ze sowieso naar je ervaring. Maar uiteindelijk bepaalt de auditie zelf het meeste. Het belangrijkste is dat je je durft smijten en erover durft te gaan. Natuurlijk ook niet té. Wat je moet doen voor een auditie; meestal krijg je een deel van het script van de film en dan wat voorbereidingstijd (ter plaatse of op voorhand) en dan moet je dat spelen. Daaruit bepalen ze dan of ze je kunnen gebruiken. Veel succes ermee!

callisito? weet u ook hoe het gaat als je je bij een casting bureau in laat schrijven on of je je gewwon kunt aanmelden voor een auditie of dat dat geld kost ofzo

owkee nog 1 link dan
http://youngworksid.nl/

Dat weet ik niet, sorry.

jammer weet iemand anders dat nog of een figuranten rol voor mij
(al 11 jaar : ) )

kun je je ook veilig onnline inschrijven bij een casting bureau of moet je er meestal heen?? :wink: