Auditie doen in Amerika

Hoi allemaal!

Ik ga deze zomer naar Los Angeles voor ongeveer 3 maanden. Ik hou echt ontzettend erg van acteren en sinds L.A een soort van theater stad is vroeg ik me af of je daar een auditie kan doen daar en hoe. Ik kan vloeiend Engels.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Als het allemaal zo makkelijk was dan deed iedereen met die droom dat wel…

^ze kan het toch proberen?
Als ze daar toch is, waarom niet?
Kans dat ze uitgekozen wordt is klein maargoed.

Dit. Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien kun je even op Google zoeken. Wie weet wat je vind!

Ook vloeiend Engels in de zin van zonder accent ?

Je gaat 3 maanden en binnen de 3 maanden wil je auditie doen met resultaat? Ik ben bang dat als je acteer audities wilt doen, dat je een CV moet gaan opbouwen in Amerika. Ik stel voor dat je gaat kijken naar opties om lessen te volgen. Ik heb me hier vorig jaar in verdiept, misschien al langer terug en was aangenomen op een acteer school waar ze ook af en toe acteurs over de vloer hadden voor extra motivatie. Verwacht niet de allerbeste acteurs over de vloer, maar wel bekenden. Die cursussen zijn enorm duur though. Dus bereid je voor op 3 maanden vol uitgaven met weinig resultaat want 3 maanden is erg kort.

Ik ben uiteindelijk niet voor een lange tijd naar LA geweest en zit nu juist vlakbij DC voor een lange tijd en ben bezig met een andere passie (hulpverlening).

Succes!