Aub even reageren :D

Nou ik heb dus een klein ‘probleempje’ want ik heb altijd velltjes op mijn lippen zitten. Als ik ze eraf haal komen er meteen weer nieuwe op en als ik ze er niet afhaal vallen ze er vanzelf af en komen er ook nieuwe op.
Ik gebruik wel labello of vaseline maar daardoor gaan ze juist ook los zitten en dan zitten er van die vieze slappe velletjes op je lippen.
Weet iemand een goede lippenbalsem die hier echt tegen helpt of misschien een ander wondermiddel?
Alsvast heel erg bedankt!!

Wil ik ook wel weten!

Je kan lipscrub van Lush proberen, ik weet niet of je die winkel kent?
Zo niet hier de link:
http://www.lush.eu/nl/

Ik zou niet teveel vaseline gebruiken, daar drogen je lippen uiteindelijk steeds van uit. Ik doe altijd voordat ik naar bed ga en 'sochtends als ik uit bed kom wat nivea op m’n lippen, dan wordt het wel wat minder. Maar als het echt heel koud is heb ik het vaak ook nog steeds.

Je moet het juist niet eraf halen! Dat heb ik ook redelijk vaak. Voordat ik ga slapen doe ik vaseline op. Volgende dag is het dan ietsje minder, dan weer labello gebruiken. :grinning:

Ik heb daar ook last van, je kan met een tandenborstel ook je lippen poetsen/borstelen. Dat helpt! Maar, ik merk het als ik een dag geen lippenstift op heb vooral. Dat komt omdat ik droge lippen van mezelf heb (velletjes) en met lippenstift maak ik ze weer vettig.

Overigens, lipbalsem met beienwas is echt een must tegen velletjes.

carmex of 8 hours cream!!
dat eerste is niet in de winkel te verkrijgen, dat 2e wel bij de ici paris maar best wel prijzig… maar ik zweer ze werken als de beste!! ^^

Lipscrub gebruiken/met een tandenborstel over je lippen, en dan lekker veel vaseline gebruiken (:
En overdag ook nog blijven smeren ^^
Zo doe ik het altijd en heb eigenlijk nooit velletjes (:

• afkicken van je labello/vaseline-verslaving
    (ja dat helpt echt; ik gebruikte het ook superveel maar op een gegeven moment
    moet je het echt blíjven gebruiken omdat ze anders superdroog zijn)
  • 's avonds met je tandenborstel zachtjes rondjes maken over je lippen zegmaar,
    dan gaan alle losse velletjes eraf, dan de SOS lip care (ofzoiets) van labello erop.
    (witte tube achtig iets)
  • gezichtscrème erop voordat je gaat slapen!
    werkt geniaal (:

Bedoel je dan met gezichtcreme nachtcreme/dagcreme of bedoel je gewoon vochtinbrengencreme voor je hele huid?
Maar ik zal SOS lip care dan maar eens gaan kopen want ik heb nu namelijk gewoon zo’n stick waar lippenpflege op staat.
En dat scrubben met tandenborstel zal ik ook eens uitproberen.

scrubben met je tandenborstel is misschien een beetje te grof voor jou gevoelige liphuid.
je kan ook zelf lipscrub maken met honing en of olijfolie wat poedersuiker erbij en gewone suiker. Werkt heel goed!
en sos lip care ook.

Scrubben!

Met je tandenborstel srubben!

ik heb heeeeeele fijne lippenbalsem van de tuinen, met vanille smaak: D
die is zooo lekker, maar ik smeer altijd voordat ik ga slapen, en als ik op de fiets stap (met dat droge weer enzo in de buitenlucht) nadeeltje, het smaakt heel erg lekker…

NEE NEE NEE , NIKS IS ZO GOED ALS DIT:
ik had heeel erg last van mijn lippen, ze waren heel erg schraal en er zaten allemaal velletjes op. 2x dit spul gebruikt, en het was weer mega zacht enzo.
Bij de Douglas, en dan een lipbalsem. Hij was 12 euro. Maar super goed.
Je hebt verschillende smaken:

• neutraal
  • eucalyptus en menthol (die heb ik en is erg fijn!)
  • aardbei
    en nog een paar.

Maar hij is echt super ! Het is bij douglas, en dan moet je even vragen naar smith’s menthol and eucalyptus balm. Het zit in een super leuk doosje, een blauwe met leuke bloemetjes enzo. Maar elke smaak zit in een ander doosje.

Hier een foto van de balm:

http://img207.imageshack.us/img207/4125/rosebudmentholeucalyptu.jpg

Hoop dat jullie er wat aan hebben ! Het is echt super spul!

Ik zal eens kijken of ze het ook bij mij in de buurt hebben. Heel erg bedankt1

Purol Bee ik ben er echt helemaal weg van. Hij werkt super goed. Ik merk dat wanneer ik lippstift of iets anders om je lippen een kleurtje te geven op doe, mijn lippen heel snel droog worden. Een keer voor het slapen gaan Purol Bee en het is weer goed. Echt probeer het maar eens!!!

Ik vind carmex een goede lippenbalsem.
Voor het slapen gaan opsmeren, 's ochtends een douche nemen en met je tandenborstel overgaan en dan zouden ze weg moeten zijn.

met een tandenborstel er over heen doen!!
helpt goed
xxx

Elke avond even scrubben. En ik gebruik gewoon Vaseline Lip Therapy en dat werkt perfect :’)