Au Pair

Helllo!

Ik zit nu in mijn examenjaar, en zou volgend jaar graag als au pair gaan werken in Engeland. Nu vraag ik me af of meedere meisjes dit willen doen, of hebben gedaan.

Ook vraag ik me af op welke site ik met het beste kan aanmelden, ik heb er verschillende gevonden maar niet welke het beste is!

:slightly_smiling_face: x

Een vriendin van mij heeft dit gedaan. Ik kan voor je navragen hoe ze daar aan is gekomen. Ze vond het heel erg leuk!

Dat lijkt mij ook echt geweldig!
maar ik mag het niet van mijn ouders :frowning_face: te jong…
Al ben ik dan 17 maargoed :confused:

het lijkt mij ook leuk!

@Yasmin90 Als je het zou willen navragen heel graag! haha ik wil namelijk toch wel een beetje goed terecht komen. (:

Dat wil ik over een paar jaar ook, ik had een site maar die kan ik nu even niet vinden. Maar daar stonden meer advertenties vanuit Frankrijk en Italië…

je kan misschien eventjes kijken op aupair-world.nl ,
daar staat veel op !

Oh dat lijkt mij echt geweldig ;o

ik ben daar net een site over tegengekomen. www.travelactive.nl zij doen ook au pairs dus misschien kun je daar wat vinden. het lijkt mij ook erg vet maar ik heb vrij weinig met kinderen dus is niet echt voor me weggelegd. XD

haha, is echt leuk om op die site te kijken met die mensen ! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben au pair, in IJsland. (:
Ik heb mijn huidige familie gevonden op http://www.greataupair.com.

http://www.aupair-world.nl/ is ook een handige site.

Oeh leuk! Ik wil ook graag dan naar Frankrijk, hoelang ben je daar al als ik vragen mag? ^^

Vanaf welke leeftijd kan je dat eigenlijk ong. doen?

(Ik ben nu nog te jong (14) maar wil het later heel graag)

Volgensmij mag het vanaf 18 dacht ik?
Het lijkt me ook leuk voor over een paar jaar, maar dan liever in Italie ;(

@neeisnee meestal moet je 18 zijn maar in sommige landen hebben ze een minimum leeftijd van 17 geloof ik.

Ik zat bij travelactive maar je moet je wel tijdig aanmelden zodat ze snel een familie kunnen vinden

suuuuper leuk, in engeland aupairen!

ahhww, lijkt mij echt super leuk! maar ik weet zeker dat het niet mag van mij ouders… damnn

mijn oppas van vroeger heeft het ook gedaan 2 a 3 jaar geleden maar die heeft er nare herinneringen aan overgehouden, ;s
Maar het lijkt me wel superleeuk om te doen!(:

Ik heb dat vorig jaar gedaan, in Frankrijk <3
Ik zou dan sowieso eens wat rondkijken op www.aupair-world.nl! Daar kan je zelf een profiel aanmaken en gezinnen laten reageren, maar je kan ook kijken wat voor gezinnen een au pair zoeken in Engeland en eventueel zelf reageren. Dat is in ieder geval de handigste/beste site als je zonder organisatie wil.
Als je wel met een organisatie wil kan je eens kijken bij Travel Active, daar heb ik ook goede ervaringen mee maar dat was niet voor au pair.