Au pair troubles etc

Hee allemaal!
Een paar weken geleden heb mij ook aangemeld bij Au Pair World en ik vind het een erg fijne site. Eerst wilde ik via een organisatie maar dat regelden ze niet voor Canada. Ik wil erg graag naar Canada toe omdat mijn familie daar woont die ik maar 1 keer in mijn leven heb gezien, ik wil zien hoe zij leven etc. Ik kwam erachter dat je een visum nodig hebt en dat ik daar te laat voor was. Toen heb ik besloten na wat overleg met mijn ouder dat ik naar Engeland wilde gaan om als au pair te werken, ik ben vorig jaar gezakt op wiskunde en Engels en dat zou ik zou graag goed willen leren, dat is oa ook de reden dat ik een jaar weg wil. Ik heb wat sollicitatie verzonden en totaal niet gekeken waar de gezinnen wonen maar ik kreeg een leuke reactie terug van een gezin uit Schotland, ze wonen een half uur rijden vanaf Aberdeen(grote stad). Het leek mij een heel leuk gezin, zelfde hobbies en ik ben wel benieuwd hoe het land eruit ziet. We hebben kort daarna geskypt, maar dan nog zonder beeld (beviel mij wel omdat je toch erg zenuwachtig bent maar fijn kan praten. De moeder is Nederlands maar de vader komt uit Brazilië. Was eigenlijk een heel leuk gesprek, we hebben een afspraak gemaakt voor nog een gesprek maar dan met beeld en de kinderen, ging ook eigenlijk erg leuk, daarna heb ik nog een gesprek gehad met mijn moeder samen omdat het toch wel serieus werd en toen zeiden ze ook van, wij zijn erg enthousiast en de kinderen ook dus we kijken uit tot wanneer je komt! Super natuurlijk om dat te horen. Zij heeft het contract opgestuurd en ik heb mijn gegevens ook weer naar haar opgestuurd. af en toe mail ik haar met foto’s van wat ik in het weekend aan het doen ben. Ze ging bij een kinderdagverblijf vragen of ik daar kan werken en of ik een bewijs van goed gedrag nodig heb maar daar heb ik nu na 3 weken niks meer van gehoord. ik had laatst haar een mail gestuurd en toen zei ze, morgen ga ik daar nog even langs enz. maar ik heb nu nog steeds niks ontvangen. Ik moet nu mijn werk gaan opzeggen omdat ik een maand opzegtermijn heb maar ik vind het ontzettend jammer dat ze niks terug mailt. Ik had met hun af gesproken dat zodra ik ben geslaagd zo snel mogelijk naar ze toe kom. Ik wil niet weer een mail sturen want dan voel ik mij zo opdringerig want ze hebben het natuurlijk ook heel erg druk.
Iemand advies? :flushed:
En heeft iemand ervaring als au pair werken?

Huh waarom reageer je eerst in het algemene topic en maak je dan een apart topic aan?

Algemeen topic.