au pair in nood!!! HELP 2

Hallo iedereen ik had hier een paar dagen geleden het volgende probleem neergezet:

Ik ben au pair in Engeland en heb echt even jullie hulp en advies nodig. Ik weet namelijk niet meer echt wat ik moet doen. Ik ben hier nu vijf weken en heb nog geen vrienden kunnen maken. Het probleem is dat het heel erg afgelegen is en dat wist ik wel van te voren, maar niet dat het zo erg was, ook zit alles op het moment een beetje tegen. De buren hebben twee meisjes van mijn leeftijd, maar die zijn nu twee weken op vakantie. Ik heb hier een jongen ontmoet maar ook hij is voor twee weken weg, dus daar heb ik ook nog niet zoveel mee kunnen doen. Ik ken wel een Nederlands meisje maar het is wel een afstand, dus dat is ook niet echt handig. Ik heb hier ook niet echt een vast schema. De moeder heeft borstkanker en moet elke ochtend naar het ziekenhuis voor radiotherapie, dus dan moet ik op de kinderen letten. De vader is door de week niet thuis, want dan werkt hij in Londen. Ik rij geen auto en er is maar 1 dorpje waar ik geamkkelijk heen kan op de fiets en dat heb ik nu wel gezien.

Afgelopen weekend ben ik met een achternichtje van de moeder uit Amerika naar Londen geweest. Dat was echt hartstikke leuk, maar op de weg terug realiseerde ik me dat ik eigenlijk helemaal niet terug wilde. En ik heb de helft van de tijd in de trein zitten huilen, wat niet echt de bedoeling was. Ook vandaag toen ik alleen was kwam alles er weer uit.

Ik heb afgesproken dat ik hier minimaal twee maanden zou blijven en ik heb al zitten kijken wanneer ik terug zou kunnen gaan. Zo kwam ik op de datum 11 september, die week gaan de kinderen weer naar school en zou ik terug kunnen gaan. Ik heb het hier alleen nog niet met de moeder over gehad. Het is niet dat ik het gezin niet leuk vind, maar misschien is het gewoon niet de juiste plek en/of het juiste gezin voor mij. De kinderen kunnen heel lief zijn, maar meestal maken ze ruzien en vallen ze elkaar letterlijk aan. De moeder heeft ook nog een vriendin in Londen wonen, en ze heeft wel eens gezegd dat als ik langer dan twee maanden wil blijven, ik misschien daarheen kan, maar dat ze me liever hier houdt. Wat vinden jullie, moet ik die paar weken nog gewoon volhouden en er het best van maken? Of moet ik terug naar huis gaan? Of vinden jullie iets anders? I

Ik wil namelijk best naar huis gaan, maar ik vind het echt wel een beetje lomp om nu te zeggen dat ik naar huis wil, terwijl die moeder radiotherapie heeft. Dus of ik moet gewoon even doorbijten en het volhouden of ik moet toch een beetje lomp zijn.

Jullie hadden me echt geholpen. Het kwam erop neer dat ik gewoon moest doorzetten en die paar weken zou ik wel overleven. Nu is er een probleem bij gekomen waardoor ik weer twijfel. Mijn zusje is nogal moeilijk en heeft veel problemen. Gisteren hoorde ik van mijn andere zusje dat ze was betrapt op stelen bij de v&d. Ik kwam er net achter dat ze dit weekend uit huis wordt geplaatst. Nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet doen, wat denken jullie??

Xx

ah vervelend zeg!
ik zou misschien een weekendje naar huis gaan als dat mogelijk is,
maar dan wel weer terug gaan want je had wel een afspraak met die mensen en aangezien die moeder ziek is kan je die kinderen niet in de steek laten…

Die moeder heeft de laatste radiotherapie volgende week, dus wil in ieder geval wel tot dan blijven.

idd zoals loesxxxloes zegt, kan je niet een paar dagen terug naar huis gaan? dus over 2 weken ofzo? want dan is die moeder ook klaar met haar radiotherapie…

okeee dan kan je het er misschien over hebben met hun om daarna naar huis te gaan? leg dan wel even de problemen thuis uit, zodat ze begrip krijgen weetjewel

Ja, ik heb het er net met de moeder over gehad en ze vroeg of in naar huis wilde. Maar ik zei dat ik het niet wist en dat begreep ze wel. Ik denk dat ik het er vanavond nog wat meer over ga hebben en misschien dat ik dan volgend weekend naar huis kan gaan…