Au-Pair in Amerika

Hey iedereen.
Ik ben bezig met een opleiding en zal die in de zomer van 2012 afronden (dan ben ik 20).
Daarna zou ik enorm graag een jaartje (of langer) au-pair worden in Amerika, maakt niet echt uit waar.
Tis altijd al mn droom geweest om voor een lange periode, en nog een beetje op een jonge leeftijd naar Amerika te gaan en au-pair worden lijkt me een prima manier om dat te doen, aangezien je zelf geen huur hoeft te betalen, en naast het oppassen niet per sé een baan hoeft te hebben.
Daarbij lijkt me het gaaf om gewoon écht onder de bewoners van Amerika te zijn.

Nu vroeg ik me af of iemand anders dat ook heeft gedaan of nog wil doen, zodat we een beetje tips en ervaringen kunnen delen :slightly_smiling_face:

het lijkt mij ook wel geweldig om naar amerika te gaan, maar absoluuuuut niet als au-pair!

maar heel veel succes :open_mouth:

http://www.aupair-world.net/

Dit is een bekende site!

Lijkt me heel cool om au pair te zijn, maar toch ook weer eng. Je kent die mensen helemaal niet! :\ En als ik dan toch in Amerika ben wil ik het op een andere manier beleven. Niet als au pair, haha. Veel succes ermee!

Dat is mijn grootste tip ja :grin: Werkt echt heel handig/goed!
Al weet ik niet of je dat van plan bent, of dat je met een organisatie gaat?
Ik ben in Frankrijk geweest, dus dat is wel wat ‘makkelijker’ dan Amerika, in de zin van dat je ook zo weer thuis kunt zijn…

Aupair world kijk ik ook altijd op ja :slightly_smiling_face:
T lijkt me leuk om in een Nederlands gezin te zitten, of eentje waar een van de ouders Nederlands is!
Nu maar hopen dat er zo’n gezin beschikbaar is over 1.5 jaar :slightly_smiling_face:

Dat wil ik ook gaan doen misschien! Alleen zit ik nog te twijfelen of het Amerika of Engeland gaat worden, aangezien Engeland toch wat dichter bij is en daarom wat vertrouwder. Maar ik las op een site dat mensen in Engeland weer wat ‘strenger’ zijn en in Amerika hartelijker… Twijfelss!

Dit snap ik dan weer totaaal niet. Je doet het toch mede voor je Engels…?

Ik spreek vanaf mijn 6e al vloeiend engels dus daar zou ik het niet voor doen :wink:
ik zou et echt puur doen om een lange tijd in Amerika te zijn, niet om Engels te leren.

lijkt me echt super leuk! Echt leuk dat je al die gezinnen kan zien op die site!

Dat lijkt me echt een geweldige ervaring!
Als je de kans hebt, zou ik geen moment twijfelen!

Het is ook nog steeds mijn droom om naar Amerika te gaan, dat roep ik al van kinds af aan, maar nu is het even een kwestie van prioriteiten stellen.

En andere belangrijke, leuke dingen gaan nu voor!