Attitude holland verzendingen.

Halloow (:
Ik ga wat bestellen bij attitude holland, maar ik vroeg me af of de bestellingen ook gewoon goed aankomen als je ze onbeveiligd besteld.
Hebben jullie hier problemen mee gehad ofso, of ging het gewoon goed?

Ze komen wel goed aan maar meestal duurt het veel te lang (lees: twee weken later dan dat ze je vertellen).

Dus onbeveiligd kan? :open_mouth:

ja maar zou het niet doen als dingen kwijt/kapot zijn is het je eigen verantwoordelijkheid

ik heb dat zo vaak gedaan, en bij mij kwam het binnen een week binnen, en helemaal heel.

Geen ervaring.
Wij doen alleen de Large. :grinning:
Oke, aan deze reactie had je niks.
beschouw het maar als een up. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nu klink ik echt heel dom, maar wat is dat onbeveiligd bestellen eigenlijk?

onbeveiligd moet denk ik onverzekerd zijn? 't betekent dat 't je eigen verantwoordelijk is dat als 't bijv kwijt raakt bij tnt, en laat je 't verzekeren dan krijg je gewoon nieuw toegestuurd ofzo.

en je moet goed kijken naar de levering naar de kleuren d.groen is volgens mij wel gelijk leverbaar maar dan heb je ook nog roze ofzo en dan duurt 't echt facking lang ik heb 'n keer 3 maanden (!) op een trui moeten wachten, dus nee niet fijn om te bestellen omdat 't vaak heel lang duurt.

^ oke ik snap het :slightly_smiling_face:

Ik heb zovaak besteld en gewoon goed aangekomen

Yep, komt goed aan alleen AH staat wel bekend lately om z’n extreem lange verzendtijden + klanten die maar halve bestellingen of niks binnenkrijgen. Ik heb al een keer 6 weken zitten wachten op een pakketje, dus voorlopig hoeft het van mij even niet meer (’:

maar ligt het er ook niet aan waar je ergens woont in Nederland?
(ik heb er eigenlijk niet veel verstand van en nog nooit wat besteld daar)

6 weken voor een bestelling wat allemaal in stock was? Nee, zeker niet.
Bovendien mag het niet liggen aan waar je woont, TNT bezorgt gewoon normaal.
Toen ik na 4 weken belde naar AH over mijn bestelling, lag ie daar gewoon nog.
Sorry?!

Zooo dat is idd niet in orde daarzoo :S
Ik wou een broek bestellen maar als het zoo lang duurt en ik heb altijd schijt aan verzendkosten die al zo weer 5 euro of meer zijn ><