Atletiek

Ik zag dat er nog geen topic over was gemaakt…
Dus bij deze: Een atletiek topic!
Voor de mensen die het leuk vinden, er op zitten, njah voor iedereen. Zolang het maar over atletiek gaat! (:

Zelf doe ik ook aan atletiek en het leek me leuk om er met andere mensen over te kunen praten!

Ik heb 10 jaar lang op atletiek gezeten, op vrij hoog niveau.
Talentencentrum voor Mila, ieder weekend minstens wel een wedstrijd.
Vooral in de winter, de croswedstrijden!
Fantastisch :grinning:

Ik had vandaag een cross… Njah ik hou niet zo van lange afstanden maar deze ging opzich wel goed!

Ik heb 2 jaar aan atletiek gedaan! Horde vond ik echt het vetst :grinning: helaas moest ik eraf omdat ik hypermobiel ben en alles steeds uit de kom vliegt.

Ik doe atletiek (in een leuke club ;p), en afstand vind ik het leukste :slightly_smiling_face:
Heb een tijdje geleden net mijn eerste cross gedaan,maar ik hou meer van stratenlopen.

Ik hou toch meer van de onderdelen in de zomer, echt op de baan. Horde is echt mijn favoriet!

doe al 9 jaar aan atletiek, hou toch meer van de zomerwedstrijden en dan vooral competitie, lekker doen wat je goed kan

Bij welke verenigingen zitten/zaten jullie dan?

Horde vind ik ook wel leuk,maar als ik op training de anderen vergelijk met mezelf voel ik mij héééél lomp :stuck_out_tongue:

Ik ben wel redelijk goed op horde bij de meisjes uit onze groep, alleen zit ik nog de hele tijd met 3-pas te klooien ;s

Ik heb 2 jaar atletiek gedaan, ben moeten stoppen vanwege m’n ligamenten… Hierdoor heb ik enkele jaren niet kunnen sporten…

Ik plan wel om in het voorjaar terug rustig conditie op te bouwen & dan misschien halve fond te gaan doen :slightly_smiling_face:

Ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie PR’s op een willekeurig iets.:grinning:

Toen ik benjamin was… Dus ik schat 10 à 11 jaar was mijn persoonlijke record 3.55.68 op de 1000 meter :’)

11.3 sec. op 60 meter horde.
15.3 sec. op 80 meter horde.
Ik ben zelf niet blij met die 15 seconden, maar dat komt ook omdat ik dit jaar heel veel last heb gehad van mijn knie, ‘Springersknie’, waardoor ik niet goed kon trainen ;(

Benjamin?
Ik ben rond mijn 14e ongeveer eraf gegaan, en toen liep ik 1000 meter in 3:32 dacht ik. Van wat ik onthouden heb.
3 km heb ik in 9:47 gelopen, hoogspringen 1,45 en de rest ben ik vergeten :grinning:

wowh 3 km in 9.47 ;o knap van je!

Ik vind 15 seconden wel goed hoor :'D Ik was totaal geen sprinter, dus ik liep de 60 in 12 seconden ofzo.

Hier is het met leefdtijdscategorieën… Benjamin - pupillen - minimen,…
Maar ik heb maar 2 jaar atletiek kunnen doen, dan begon ik te groeien & konden mijn ligamenten het niet meer trekken… Dus dat record is van toen ik nog niet zo lang atletiek deed…

60 meter liep ik op 8.54 seconden dacht ik

Overigens,
zitten hier mensen die veel gecrossd (?) hebben, van 2000 tot 2006/2007?
Ik leerde altijd zoveel mensen kennen met wedstrijden, die ik altijd weer terug zag, maar nu nooit meer spreek.

oh wij hebben gewoon C pupillen, B pupillen, A pupillen. D junioren (1e en 2e jaars.) C junioren (1e en 2e jaars) B junioren, … en daarna weet ik het even niet