Atlantis BBC

Omdat het al een poosje bezig is en ik vast niet de enige ben die het kijkt vond ik het wel eens tijd worden voor een topic.

A fantasy drama set in a world of legendary heroes and mythical creatures. Far from home, Jason washes up on the shores of the ancient and mysterious city of Atlantis.

Atlantis is de nieuwe serie van (o.a) de makers van Merlin en je zou het in meerdere opzichten (kuch gepraat over destiny) ook echt als de opvolger van Merlin kunnen zien. De serie speelt zich -vanzelfsprekend- af in Atlantis in een mythische tijd waarin we veel bekende mythologische figuren terug zien komen.

Het eerste seizoen wordt atm uitgezonden bij de BBC.

http://media.sfx.co.uk/files/2013/09/Jason-TL1.jpg

Ik bedoel, alleen Jason hiero zou al genoeg reden moeten zijn om Atlantis te gaan kijken.

IK hoop dat er nog enigszins mensen zijn die het kijken, anders ben ik bang dat dit mijn persoonlijke Jason-spamtopic gaat worden :'D

Ik heb er al over gehoord, maar heb er nog geen aflevering van gezien. Moet ik dringend maar eens gaan doen als ik die foto van Jason zie :hugs:

Ik heb het gisteren nog op BBC gezien. Jason is de enige reden waarom ik kijk :’) En Hercules.

Ja doe :grinning:

Jason is ook de voornaamste reden dat ik kijk hehe. En omdat het een soort van vervanger van Merlin is want ik ben er nog steeds niet overheen dat en hoe dat afgelopen is.

Nee, niets over Merlin vertellen. Ik kijk het een soort van opnieuw :’)
Méh waarom is het afgelopen? En waarom heeft BBC zulke gave tv-shows?

Jaaaa ga het kijken! Ik heb meer mensen nodig om over Atlantis te kunnen spammen enzo.

The musketeers is die al begonnen?

Weet iemand wanneer BBC Atlantis uitzendt? :slightly_smiling_face:

Het is er (bijna) elke zaterdagavond op, meestal rond 9 uur. Maar er zijn nog maar twee afleveringen over van dit seizoen helaas, maar het volgende seizoen is al bevestigd!

Oeh! Oké, dankje!
Ik ga nu beginnen met de eerste aflevering :slightly_smiling_face:

Hoeveel afleveringen zijn er al? En wanneer begint het 2de seizoen?

Ik moet je wel waarschuwen dat de eerste aflevering een beetje… raar is, maar hij heeft verder (nog) niet zo veel te maken met de rest haha.

11, en volgens mij is dat nog niet bekend.

Oke ik ga kijken!

Ja oh god.
Bij de eerste aflevering was ik bij de eerste paar minuten van: ‘‘whut? Kijk iets anders.’’ Totdat ik Jason halfnaakt op het strand zag :smirk: Ik probeerde mezelf in te fluisteren dat hij niet zo knap was, maar dat werkte niet. Het is als Merlin all over again alleen bij Merlin was ik gelijk verkocht en dacht ik de hele tijd: ‘‘Hoe kan hij knapper zijn dan Arthur?’’

Same haha.

Ik had de eerste aflevering van Atlantis pas later gezien dan de rest en het was echt een diepe teleurstelling waar hij vandaan kwam enzo, want het is tot nu toe (zo goed als) overbodig voor het verhaal en ik had er ook echt niks van gemerkt, zo slecht:’)

Ik kon het niet laten.

Aflevering 3 net gezien :upside_down_face:
Eigenlijk is het best een leuke serie :beer:

Best wel heel erg leuk :grinning:

Eigenlijk is dit een subtiele up.