Asymmetrische lippen

Hoi, ik heb even jullie mening nodig :slightly_smiling_face:

Ik heb een litteken links onder mijn lip en daardoor wordt mijn onderste lip scheef getrokken. ik erger me er zo erg aan en vind het echt verschrikkelijk, want ik moet altijd foto’s spiegelen zodat je het niet ziet. Ik ben nu 15 jaar, is het raar om nu mijn lippen op te laten vullen zodat ze symmetrisch worden? ( ik heb echt geen ervaring met dit soort dingen, of het te jong is etc.) En hoe moet ik dit aan mijn ouders vragen?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Ik heb geen idee wat de mogelijkheden zijn omtrent lippen symmetrisch te krijgen. (Opvullen lijkt inderdaad de logische oplossing). En ik vind dat er in dit geval niets mis mee is hoor. Je laat je lippen niet gewoon random opspuiten om op een Kardashian chick te lijken. Dus in zo’n geval als dit vind ik er niets mis mee als je er echt last van hebt. Maar je zou het sowieso met je moeder moeten bespreken. Aangezien je pas 15 bent.

Ik heb ook a-symmetrische bovenlip maar gewoon door m’n geboorte en wist niet dat dat kon dus ik volg even :slightly_smiling_face:

Misschien kan je wat spelen met lippenstift en lipliner tot je het mag opvullen?

Hi TS,

Ik heb mijn lippen opgevuld (gewoon voor cosmetische doeleinden) en mijn lippen zijn naast voller ook meer symmetrisch geworden. Ik heb niet echt een beeld van jouw lippen en weet ook niet of het kan met een litteken. Ik zou als ik jou was eens een consult aanvragen bij een arts als je 18 bent! Ik denk namelijk dat dit soort ingrepen onder de 18 niet worden gedaan (maar goed ook trouwens). Hoe je het met je ouders bespreekt? Ik denk dat je ouders het ook wel zien…Ik zou het tegen die tijd met je moeder bespreken, zij is ook een vrouw en zal het vast begrijpen. Het is niet zo dat je lippen gaat Kylie Jenneren. Tot die tijd toe kun je idd het best je lippen bijtekenen er zijn vast veel youtube chicks die hier filmpjes over maken.

Ik heb mijn liplaten opvullen omdat het ook ongelijk was en ik ben er super blij mee. Ben wel 23 dus als je 15 bent moet je wel toestemming hebben van je ouders. Misschien helpt het in de tussentijd om het bij te tekenen met lipliner:) Maar als je er echt wat aan wil laten doen zou ik het gewooon checken bij een cosmetische arts… Mijn nichtje was 16 toen ze haar neus recht liet zetten, puur cosmetisch maarhet mocht omdat het haar leven zodanig beinvloedde en haar ouders toesteming gaven :wink:

Onder de 18 moet je dat sowieso met je ouders bespreken ja, zij moeten ook toestemming geven. Ik weet ook niet of dit soort ingrepen onder de 16 is toegestaan, maar misschien moet je gewoon eens een consult aanvragen bij een arts als je ouders er oké mee zijn? Dan weet je wat meer over de mogelijkheden.