Asymmetrische jurk

http://aka.mangoshop.com/rcs/pics/static/T6/fotos/S9/61439581_30_B.jpg

Hoi,

Ik heb dit jurkje bij Mango besteld, maar ik ben er alleen nog niet over uit welk soort schoenen ik hieronder moet dragen…

Weten jullie iets? :grinning:

Sandaaltjes of flatjes!

^ Ja of voor een feestje ofzo is denkik ook heel mooi met hoge hakken (als je daarop kan lopen, ik namelijk niet :wink: )

witte ballerina’s!

Mijn gevoel zegt meteen: mooie bruine hakken, met van die bandjes, ‘dus open’ hakken. Oke, can’t discribe it.

:stuck_out_tongue: wat is er a-symetrisch aan ?

MAar umm, ik zou hem combineren zoals Lebisou zegt, met bruine sandaal-pumps ofzo. Zou het niet met wit doen anders wordt het zo zoet…

^ De jurk is vanvoor korter dan vanachter :wink:

Maar dan is het toch nog niet a-symetrisch? Ik dacht dan het bij symtrie ging om het feit dat links en recht gelijk zijn (of niet)

^ Nee, het hoeft niet perse links en rechts te zijn, het is asymmetrisch als twee delen niet elkaars spiegelbeeld zijn. En links en rechts zijn zijn trouwens geen vasstaande begrippen, als je het jurkje een kwartslag draait zijn de linker- en rechterhelft ook niet gelijk (:

Hij kan wel symmetrisch zijn als je hem doormidden knipt (dus op de manier hoe je hem hier ziet). Ik zie deze jurk gewoon als symmetrisch. Echt van belang voor dit topic is het eigenlijk ook niet lol. Maargoed, schoenen! Ik zou daar zelf inderdaad hakken onder dragen. Pumps ofzo? Iets bruins of beige denk ik. XD Als je niet op hakken kan lopen ehhh… Bruine brogues ofzo?! Ik ben hier zo slecht in jeetje.

Die heb ik ook gekocht, maar dan voor de diploma-uitreiking. Alleen niemand in het is dit leuk topic vindt 'm mooi :frowning_face:

Sandaaltjes, loafers, lage all stars, ballerina’s, mooie slippers of flatjes.

Dat is dus echt niet waar, want dan zijn alle jurkjes dus a-symetrisch omdat de voorkant anders is dan de achterkant en dat klopt niet.

meestal wordt het een drop back dress genoemd als de achterkant langer is dan de voorkant. a-symmetisch is dus idd verschillen tussen links en rechts

Haha, dat jurkje heb ik ook. Op de site staat inderdaad dat het asymmetrisch is, maar dat maakt niet uit toch het gaat om het jurkje

ik dacht inderdaad ook dat a-symmetrisch betekende one shoulder :stuck_out_tongue: