Assessment Mondzorgkunde Utrecht!!!

Hallo meiden,

ik heb een (dringende) vraag. Ik heb me ingeschreven voor de opleiding Mondzorgkunde in Utrecht en heb vorige week te horen gekregen dat ik ben één van de geselecteerde ben die naar het assessment mag komen. Super blij natuurlijk!!

ik wil me zo goed mogelijk voorbereiden, want dit is mijn enige keuze voor een opleiding, ik heb me er helemaal aan vast gebeten dat ik deze opleiding wil gaan doen en het zou erg zuur zijn als ik nu nog afval.(er vallen er nog 80 af) Het assessment bestaat uit een Nederlands en Engels examen, een praktijkopdracht en een casus uitwerken. Nu is mijn vraag of er iemand is die deze opleiding in Utrecht volgt en me kan vertellen wat ik kan verwachten of dat je iemand kent die dit weet?:face_with_raised_eyebrow:

Daarbij heb ik het over de praktijkopdracht en de casus. Vorig jaar was het bij één van de twee een tand tekenen (heel apart, maar goed) een vriendin van mij zegt dat ze heel vaak een aantal jaren dezelfde opdrachten doen.

Heeft iemand ervaring of kent iemand die hier ervaring mee heeft wat betreft de opleiding Mondzorgkunde aan het HU??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, zou ik heel erg waarderen!!!
Alvast bedankt

Liefs Melanie