Assen (Drenthe)

Zijn er hier ook mensen uit Assen ? mijn moeder heeft vandaag een huis gekocht in Assen en we kunnen er vanaf 1 juni in, maar ik zit er best tegen op. Want ik associeer Drenthe altijd met saai en ben bang dat ik never nooit in contact ga komen met leuke mensen daar, aangezien ik er maar 2 weekenden per maand ben. Dus het leek me wel tof om hier met mensen te praten uit Assen.

Ja er is ook al zo’n topic over Emmen, maar Assen is wel even iets anders.

assen de gekste! haha ja ik kom uit assen;p
is best gezellig hier hoor :slightly_smiling_face:

Ik ga van de zomer fietsen in Drenthe met mijn schoonouders… Ik vind dat Drente echt vreselijk klinkt, het zelfde als jij dus.
Maar mensen uit Amsterdam vinden ook dat Den Bosch als een gat klinkt en mensen uit Friesland vinden Rotterdam weer onpersoonlijk en gevaarlijk. Het zijn gewoon stereotypes. Overal zijn middelbare scholen, leuke mensen en winkels.

ik woon in gieten en dat ligt niet zo ver van assen XD

Ik woon in Assen (: Ik vind het wel leuk hier :slightly_smiling_face:

Hoezo associeer jij Drenthe met saai? Drenthe is alles behalve saai! :grinning:

DRENTHE IS INDD ALLES BEHALVE SAAI HET IS SUPER LEUK JUIST.

Ik woon vlakbij Assen :slightly_smiling_face: ik vind Assen helemaal niet saai…

ik woon midden in het centrum van assen. :grin:

Hahaha oke sorry sorry voor het ‘beledigen’, ja ik kwam wel eens in Assen bij vrienden van mijn moeder en mijn beste vriend woont in Zeijen, maar verder heb ik er ook geen beeld bij!
Wat doen jullie zo al dan voor leuks en spannends ? :slightly_smiling_face:

't lijkt mij juist super leuk om in Drenthe te wonen haha.

-

Daar ben ik wel eens geweest. Ik woon in Den Haag en we waren er heen op vakantie. Was wel heel leuk, het is er echt heel anders dan in een grote stad.