aspirine masker tegen acne.

heei iedereen. ik heb laatst filmpjes en op google gezocht over de aspirine masker. heeft iemand hier ervaring mee en hielp het ook echt? ik ben het namelijk van plan om te maken heb weer een acne aanval. zomaar ineens -.-

x

Google is je beste vriend.

Een aspirinemasker (of te wel, aspirine = acetylsalicylzuur) zou ik niet zomaar op je gezicht smeren. Salicylzuur wordt vaak gebruikt bij wratjes en dergelijke en is best gemeen spul als je het verkeerd gebruikt.

Ik maak soms wel eens een mengsel van een beetje gekookt water, zeezout en een of twee asprines, dan ‘geneest’ het wel altijd een beetje.

Probeer het vooral uit maar bij mij hielp het niet.

Ik heb het nu op en laat het nog 25 minuten zitten. Maar ik lees nu dus dat het niet hielp bij sommigen…

Trouwens echt niet dat mijn acne ervan weggaat ofzo hoor :’) Meer dat als het onrustig is of als ik wondjes heb, ik dat erop doe en dan heelt het een beetje.

Trouwens, ik dep altijd een beetje mengsel (wat ik zei) op een watje en dat wrijf ik over mijn gezicht, dan droogt het vrij snel op, en voor ik ga slapen was ik mijn gezicht weer, ik weet niet of het goed is om het zo extreem lang echt als een dik ‘masker’ erop te laten, dat klinkt niet zo goed namelijk!