Aspecten van onderwerp

Voor het mini-PWS van ANW moeten we een plan van aanpak maken, waarin de natuurwetenschappelijke, de maatschappelijke en de practische aspecten van het onderwerp staan. Wij hebben als onderwerp EHBO-cursussen op scholen.
Wij snappen niet echt wat er met natuurwetenschappelijke, de maatschappelijke en de practische aspecten van een onderwerp bedoeld wordt…

Ik hoop dat jullie kunnen helpen, want we moeten het plan van aanpak vandaag al inleveren :blush:

xoxo

Met de natuurwetenschappelijke kant kan ik je niet helpen, maar ik denk wel dat ik weet wat er met de maatschappelijke aspecten wordt bedoeld.
Ik denk dat je moet omschrijven wat de EHBO-cursussen met de maatschappij zelf te maken hebben. Bijvoorbeeld, doordat er een tekort aan EHBO’ers is en de cursussen dus minder worden gevolgd is er een kleinere kans dat als iemand iets overkomt er meteen hulp is.
En waarom is het goed als mensen een EHBO diploma hebben, kunnen ze iemands leven redden als het nodig is?

Ik heb het echt duidelijk opgeschreven maar ik hoop toch dat je er wat aan hebt, succes iig!

@xesstherr Dankjewel (:
Ik begrijp het maatschappelijke en practische aspect nu al iets beter (:

xoxo