Asos Slechte ervaring

Zeker niet bestellen!! Laatst een pakket geretourneerd van €600,-. Zeggen ze dat het pakket nooit is aangekomen en krijg ik mijn geld niet terug. Contact gaat ook moeizaam en ze blijven hier heel wazig over. Erg slecht hoe ze hier mee om gaan.

Hebben meer mensen zulke slechte ervaringen met retour en klantenservice bij Asos?? En weet iemand hoe ik mijn geld terug kan krijgen. Als student heb je het niet heel breed :pensive:

Heb je een afgifte bewijs?

Je kan er prima bestellen, maar je moet het afgifte bewijs bewaren. Anders sta je (waarschijnlijk) vrij machteloos. Wat als er iets mis is gegaan bij het verzenden? In principe is dat niet de fout van ASOS, maar van jou dus.

(Al weet ik hoe kut het is en het is fijn dat veel bedrijven tegenwoordig met een e-mail werken. ASOS ook toch? Als je bij DHL hebt ingeleverd althans?)

In ieder geval… Je kan een onderzoek aanvragen bij de verzender en vragen of zij contact opnemen met ASOS. Dat is de eerste stap.