Asos maat 36

Ik wil een bestelling op asos doen, alleen ik weet niet welke maat ik moet bestellen. en met dat meten lukt me niet want heb geen meetlint enzo en ik kan het net zo goed hier vragen. Ik heb dus maat 36, moet ik een size 8 nemen of een size 10?

ik heb een M, size 12

Oke, dankje voor je reactie zijn er nog meer mensen die welleens wat besteld hebben?

http://reviews.ebay.com/S…0QQugidZ10000000002181633

hier staat 8,
maar ik weet bijna zeker dat size 12 een maat 38 is hahah :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zeker gaan voor 10.

Oke, dankje voor reacties! Zijn er nog meer mensen dan weet ik het zeker!

Upje haha monique van girlscene zegt weer dat ik 8 moet nemen dus ik twijfel nu een beetje:P

ik heb vaak size 10… terwijl ik ook maat 36 heb…

Zit er stretch in het kledingstuk? Dan zou ik 8 nemen. Zo niet dan zou ik voor 10 gaan.
Volgens de matentabel hier op GS is S trouwens maat 8.

Ik heb al heel veel op Asos besteld en doe van jurkjes altijd maat 8, omdat het dan mooi strak zit, komt overeen met een S. Maar alleen als de jurkjes wijd uitlopen want voor dingen die strak zitten om je benen en billen neem ik altijd een 10 wat dus overeenkomt met M.

Het blijft een kwestie van uitproberen! Maar als je iets hebt qua shirtjes/jurkjes wat strak hoort te zitten en heb je niet al te grote borsten, ga echt voor maat 8! Veel mooier!

Hoop dat je er wat aan hebt:)

6= 34, 8=36, 10=38, 12=40, 14=42 etc.
als ik jou was zou ik maat 8 doen als je echt een maat 36 hebt. ik heb laatst ook iets in engeland gekocht en heb maat 38, ik heb toen 10 besteld en hij past perfect.

Oke ik post hier de dingetjes wel even.

http://imagecache.asos.com/inv/Q/23/48/392983/Black/image1xl.jpg

100% polyester, lining: 95% viscose, 5% elastane

( ik heb van Maat 75C, mischien dat dat ook wel belangrijk is, alleen ik weet niet zeker of ik wel C heb want zo vind ik het er niet uitzien maar dat heb ik wel bij de h&m igg haha)

http://imagecache.asos.com/inv/V/23/47/702049/Blue/image1xl.jpg

100% polyester

vet leuke jurkjes! ik heb echt geen idee, sorry upje voor jou!

upje

Als je bij de H&M C hebt dan heb je eigenlijk cup B. H&M-maten zijn raar :stuck_out_tongue:

hihi, die 1e heb ik ook net besteld! ik vind 'm zoooooooooo mooi!
maar ik heb maat 12 gedaan, ik heb normaal maat M en soms S.
ik heb liever dat het iets te groot is dan dat het te klein is…

Hoi, mooie jurkjes.
Ik had laatst River Island gebeld voor een jas die ik op de site had gezien.
Dus ik ging vragen of ze die ook in de winkel hadden.
En die mevrouw aan de lijn zei: welke maat heb je. Ik zo: 38.
En toen gaf ze maat 12 door in het engels aan iemand die daar werkte.
En dat is ook een Engels merk.
Dusja, hoop dat je er nog wat aan hebt.
Maar kun je dan niet gewoon 10 en 8 bestellen en dan die je niet past terugsturen? Of moet je daarvoor betalen? Want in Nederland is het gratis, en ik heb wel eens op een buitenlandse site gezien dat ze die verzendkosten die je voor het terugsturen betaalt terug krijgt?
xx

Jaa dat kan ik mischien wel doen :slightly_smiling_face: alleen dan wil er wel zeker van zijn dat de verzendkosten terug worden betaald of nog het zelfde blijft, Weet iemand dat??

als je 't echt niet weet zou ik 't tweede eerder kleiner nemen omdat 't al iets losser lijkt te zitten en je wil geen vuilzak om je heen he :grinning:

En als je grote borsten hebt mss 't 1e iets groter, maar je kan gewoon op internet een matentabel zoeken, let op dat je die van het juiste land neemt, of bij je oma een lintmeter lenen ofzo.

maat 10