asos & cocktailjurkje

Heee,

Heeft iemand van jullie toevallig deze jurk? Zo ja hoe valt die qua maat enz?
em heeft er hier iemand ervaring met bestellen bij asos? Hoelang duurt dat gemiddeld?
Ik heb namelijk volgende week zaterdag al gala (de 12e)

t gaat om deze jurk :

xxxx

Ik heb ook mijn gala op de 12e en ik heb mijn jurk twee dagen geleden besteld en ik zou hem voor woensdag de 9e krijgen, kreeg gister een berichtje dat de jurk al onderweg was dus ik denk dat dat goed gaat komen! Dan kun jij nu je je jurk denk ik nog wel bestellen hoor, lijkt me dat ie dan nog wel op tijd is.

Qua maat heb ik geen idee voor je, sorry!

okee bedankt! :slightly_smiling_face:

Mijn ASOS bestelling was binnen een week binnen dacht ik me te herrineren, dus qua tijd moet het genoeg zijn. Over de maat kan ik niks zeggen, maar er staat wel bij welke maat het model van de foto draagt. Dus misschien even vergelijken met jouw lichaam? En dan inschatten? Succes :slightly_smiling_face:

Leuk is ie, heb er ook nog naar gekeken :wink: Heb twee keer wat besteld op asos, beide binnen een week binnen. Voor de 12e moet lukken, maar je hebt natuurlijk wel t risico dat ie dan niet goed zit, mss een idee om 2 maten te bestellen en eentje terug te sturen? (Terugsturen in een grote envelop die door de brievenbus past kost maar 3 euro of zo). Bij mij vielen de maten gewoon ‘gewoon’, maar dat verschilt natuurlijk per merk (ik had het “huismerk” zeg maar), en bij bandeau is het wel belangrijk dat ie goed zit.

okee bedankt iedereen!

@Loeske91 ja dat dacht ik ook maar hij is afgeprijsd dus weet niet of je m dan nog kan terug sturen …

Houd er wel rekening mee, dat met de feestdagen het leveren echt wel langer duurt!

En hebben ze geen size chart? Dan kun je je gewoon opmeten en vergelijken :slightly_smiling_face:

Heb even in de returns policy gekeken en dat kan dus wel!
http://www.asos.com/infopages/pgehelpdesk.aspx# (controleer maar, dat ik niet verantwoordelijk ben :wink: Staat bij “what is your returns policy”).

"We’ve extended our Returns Policy for Christmas 2012. Orders placed from 1st November 2012 can be returned up until 23rd January 2013 (including sale items) subject to our Returns Policy. "

@loeske91 o ja ik zie het ook , heel erg bedankt!! maar geld het dan nu dus ook nog omdat kerst al is geweest ?:blush:

Slotje, mag in algemeen Asos topic: http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/het-grote-asos-topic-176536.0.html