asociale buren

hey,
ik heb hele asociale buren. who can help? ze gooien blikjes over de schutting, in mijn fietstas of voor de voordeur. midden in de nacht staan ze met zijn alle te feesten. ruzie worden buiten uit gevecht en als ze thuis zijn slaan ze een oerkreet buiten om te laten horen dat ze thuis zijn. laats op zondag was het kleine broertje van hun ergens wezen logeren. pap en mam waren een week weg en hun dochter lag nog lekker te maffen. ging hun zoon om 7 uur s’ochtends roepen bij de voordeur,trappen tegen de voordeur en roepen of die naar binnen mocht. terwijl er die vorige avond/nacht een feestje aan de gang was en de dochter door de hele buurt kon horen feestje bouwen in het bed met haar vriend.
heb jij ook erge buren of ergere buren laat het weten. of heb je tips.
let me please no

Sorry, hier moest ik even om lachen.
Geef je op aan ‘bonje met de buren’.

Ik had ook asociale buren, maar die van jou zijn wel heel erg ;o
Die van mij moesten uiteindelijk weg van gemeente na veel geklaag van mensen…

oo ja
je hoort bijna elke avond de muziek hard aan staan( van de dochter). s’avond wordt je uitgerookt als je maar ff buiten loopt(open hard(ze gooien er volgens mij plastic in))en elke donderdag,vrijdag, zaterdag en soms zondag hoor je een moter rond een uur of 3 en een stuk of 10 a 20 jongeren een feestje bouwen, haar naam noemen en schelden dat ze met iedereen het bed in duikt.

Nee ik heb schatjes van buren :'D

en heel mainstream maar ‘hebben jullie daar samen over gepraat?’

Dat was het eerste wat ik dacht toen ik dit topic zag staan :’).

dit is dan wel het kromme elk jaar hebben we straatfeest en dan zijn ze redelijk aardig dan kun je met ze praten(niet lang maar ja beter dan niet) ook kijken we samen voetbal( dan schreeuwen we de hele buurt bij elkaar) en hebben we elke jaar volleybal toernooi. overdag schatjes maar s’avond en snachts zijn het laaiwaar/snikkende relschoppertjes

Onze buren hadden thuis ook is een feest, in de nacht. Er waren zo’n 20-30 mensen in hun huis. Keiharde muziek enzo, niemand kon slapen. Rond een uur of twee moest iedereen weg, dus ging m’n buurvrouw in haar ondergoed en sokken ( :l ) naar buiten om iedereen eruit te gooien, oh shame on you.

Btw onze buren denken dat ze een supergoed zangtalent zijn, nouja, mijn buurmeisje van 10 en haar oom dan, de opa van dat meisje denkt dat hij de beste DJ ooit is. Maar als ze zingen lijkt het net alsof er een walvis sterft, en die opa kan ook helemaal niet draaien.

Tja wat al eerder werd gevraagd… Heb je het wel eens tegen ze gezegd, dat jullie last van ze hebben 's nachts? Want zolang je dat niet zegt, denken zij ook ‘dikke prima’.