asociaal om af te bellen?

Vanavond heb ik een verjaardag van mijn tante en ze heeft speciaal voor mij gehaktballen gemaakt omdat ze weet dat ik ervan houd en ik haar ook niet zp vaak zie. Maar ik ben sinds vanochtend echt snipverkouden, keelpijn en hoofdpijn. Heb ook nauwelijks slapen. Is het aso alsik af zou bellen? Wat zouden jullie doen?

Up…

Kan je toch niet heel even bij haar langsgaan? Al is het maar een halfuurtje ofzo

hmm dat is miss wel een idee :slightly_smiling_face: dankje!

Ik zou niet afbellen. Gewoon gaan en kijken of je het volhoudt. Als het echt niet gaat kun je naar huis gaan, maar misschien voel je je wel beter en blijf je wat langer hangen? Je tante zal de moeite zeker waarderen en dan kun je toch nog van de gehaktballen genieten :grinning:

Ik vind het niet asociaal om af te bellen, maar als het enigszins gaat zou ik idd wel proberen om toch even langs te gaan.

Ik vind het niet asociaal, je bent ziek dus er is sprake van onmacht.
Je kan misschien een half uurtje gaan, maar ze moeten ook begrijpen dat je aan ziek zijn niets kan doen. Het is niet alsof je geen zin hebt, dan was het een ander verhaal.

Je kunt gewoon er heen gaan en gelijk zeggen dat je je niet heel erg goed voelt dus dat je naar huis gaat als het niet gaat.

Ik zou gewoon gaan, en als het niet meer gaat gewoon nar huis gaan.

Nja… ziek is ziek natuurlijk maar als het lukt zou ik gewoon een uurtje langs gaan.

ik zou inderdaad gewoon eventjes langsgaan, al is het maar een kwartiertje.
je kunt ook gewoon van te voren zeggen dat je niet zo lekker bemt

Ik zou idd wel even langsgaan. Bovendien vind ik het wel een beetje asociaal dat je nu pas af zou gaan bellen, terwijl je al de hele dag ziek bent.