ASMR video's....

Hoi meiden!

Ik date dus met een jongen en ik heb iets nieuws ontdekt toen ik samen met hem youtube zat te kijken, ik zag namelijk dat er in zijn geschiedenis ASMR video’s stonden… ik dacht hmm wat houd dat in? ik snap nog steeds niet wat de bedoeling is van die video’s, is het iets seksueels? toen ik hem vroeg wat dat was omdat het bij aanbevolen stond zei die ‘‘ja idk die rare shit komt altijd tevoorschijn als ik op yt zit’’ maar ik heb het gewoon in zijn geschiedenis gezien en tussen zijn abonnees… is het iets waar mensen zich voor schamen?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Xoxo,

ASMR is voor zo ver ik weet niet seksueel. ASMR is geluiden waar mensen ontspannen van raken. Bijvoorbeeld gefluister of getik met je nagels op een tafel. Sommige mensen blijken er beter van te slapen ofzoiets

Ja ik heb dus zelf even zitten zoeken naar zulke video’s want hij heeft dus een ASMR gekeken waarin je geluiden hoort hoe iemand aan het eten en smakken is, ik zelf kan daar niet echt goed tegen en word er misselijk van… maarja ieder zijn eigen ding :wink:

Het is niet seksueel. Ik denk wel dat het iets is waar mensen zich voor schamen omdat heel veel mensen het niet begrijpen.

Jaa precies, want toen ik het hem vroeg gaf die heel snel een antwoord alsof die niet wist wat t was en dat t er zomaar kwam te staan, maar ik ben natuurlijk niet gek haha… maar misschien gaat die er wat meer open over worden naarmate de tijd dat we echt iets gaan krijgen, bovendien daten we nu nog alleen maar en hebben we nog niet officieel iets…

Of misschien moet je het gewoon zo laten en niet zo nieuwsgierig zijn. Laat hem zijn eigen interesse daarin houden. Je hoeft niet alles te delen in een relatie.

Klopt, maar ik denk dat het voor hem fijner is dat hij er eerlijk en open over kan zijn dan dat die misschien denkt ‘‘hmm misschien vind ze het wel raar’’ want ik zou het daarom fijn vinden als hij er open over is zodat ik die onzekerheid bij hem weg kan halen en gewoon kan zeggen dat het zijn ding is en dat ik hem er niet op afreken. want ik hou gewoon van hem zoals hij is, maar ik was gewoon benieuwd wat het inhield haha!

Ik ben het nu een beetje aan het bekijken, ik ga van sommige dingen echt bijna over m’n nek zoals die smakvideo’s en dat gekauw… maar ik snap dat het hem rustig kan maken en als hij er rustig van word en beter van slaapt achja waarom ook niet? :slightly_smiling_face:

Ja precies, maar bedankt voor jullie hulp!

soms als ik niet kan slapen, zet ik die asmr video’s op.

Weet niet waarom maar met sommige triggers, word je ontspannen en val je sneller in slaap. Zie het als de kriebels in je hoofd als je ontspant.

De smak en klik geluiden met de mond snap ik niet echt :’).
Meestal de ‘hoofdmassage’ stimulatie, tappen/ tikken tegen boeken en gewoon verhaaltjes/rollenspel bekijk/beluister ik wel. in het algemeen is het rustgevend om naar te luisteren en af en toe heb ik het geluk dat ik de trigger beleef, (de kriebels in je nek en hoofd).

Schaamte is er niet echt, ik denk meer dat er gewoon een groot verschil is tussen smaken. Bij de ene groep mensen heb je totaal geen trigger aan ASMR en heeft er niets aan :’), bij de andere heeft ie er wel wat aan.

niet veel mensen kennen het.

-