Ask.fm stalker?

Hooi allemaal
Ik sta nogsteeds een beetje te shaken maar ik zal m’n verhaal ff zeggen:
Nou een tijdje had ik dus een Anonieme stalker op ask, en na een tijdje liet hij eindelijk z’n naam zien, wel op m’n vriendins acc, want hij vroeg allemaal foto’s van mij enzo en toen zei zij dat ze dat zou doen als hij z’n naam liet zien (dat zou ze niet doen maar we wilden weten wie het was)
Naja z’n naam is dus @mikewagenaar, maar z’n naam die je ziet als hij een vraag stelt is Mike Jansen, ik dacht dat het een fake acc was, en na een paar asks wist hij dat m’n vriendin geen lelijke doto van me zou sturen en toen had hij z’n acc verwijderd? Daarvoor had hij btw 0 asks beantwoord maar wel een pf. Maarja toen hoorde ik dus nooit meer iets maar 5 min geleden stuurde hij me weer een ask met kanker hoer en dat ik lelijk was, en daarna nig een dat hij naar m’n straat zou komen (hij noemde echt de naam op dus nu ben ik best wel bang) dus weet iemand hoe ik miss kan achterhalen wie dit is?

Ik heb niet ve verstand ervan om te weten hoe je hem moet achterhalen, maar als hij echt dreigt met de straat waarin je woont, zal ik het wel tegen je ouders zeggen, of misschien zelfs tegen de politie.