Ask a (Starbucks) barista + algemene koffie en thee slowchat

De titel zegt het al.
Ik vond het wel een goed idee om een algemeen topic over koffie te hebben ik drink het zelf heel graag zodat we kunnen kletsen over hoe verslaafd we allemaal zijn en wat onze favoriete koffie is.
Verder kunnen mensen vragen stellen over starbucks, als ze dat willen?
Ik werk daar als barista en vind het wel leuk om er over te praten, dus wie weet kan ik mensen helpen of zo :stuck_out_tongue:

http://itsinfographics.com/wp-content/plugins/RSSPoster_PRO/cache/a1f2c_9c55e76bad5c0a50654eed52e081bd90.jpg

Slows moeten door een mod worden goed gekeurd dus dit gooi ik even in de groep

Thee :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Grande iced cappuccino met magere melk en suikervrije vanillesiroop is de hemel voor mij.

Hoewel ik me wel echt een ultieme white girl voel elke keer als ik m bestel

Oh wat ik wel graag wil weten, dat geheime menu, is dat echt iets? Of is dat alleen in Amerika een ding?

Altijd als ik een Starbucks barista tegenkom op girlscene, vraag ik me af of ik ze wel eens in de Starbucks heb gezien… :joy:
Ik bestel in de winter altijd toffee nut latte (dit moet gewoon vast komen). En anders een caramel latte/Frappucino.

De Vanilla Latte of als ik geen zin in koffie heb de Chai Tea Latte. Nog tips voor me wat ik ook lekker zou vinden?

En ik ben trouwens ook heel benieuwd of ik je ken haha.

O en de koffie op stage is niet te zuipen.

Het slowchat gedeelte is goedgekeurd door ons :slightly_smiling_face:. Wil je dit in het vervolg wel even bij ons navragen?

Haha wow, eerst zo’n drama om slows, en nu komt er een slow over koffie?

Chai tea latte is mijn liefde, koffie drink ik nooit, behalve iced varianten

Ik lust geen thee of koffie, maar die caramel frappuccino is gewoon goddelijk. Heb volgens mij nog nooit wat anders genomen. Van de supermarkt koop ik af en toe ook die cookies & cream frappuccino van starbucks, die is ook wel lekker.