Asics schoenen

Ik doe aan hoog niveau korfbal en omdat ik slappe enkelbanden heb in mijn rechtervoet en er vaak problemen mee heb. Ben inmiddels al naar de dokter geweest en heb ik enkelbrace gekregen met kunstof versteviging bij de enkel. Nu heb ik gehoord dat asics schoenen ook extra steun hebben. Maar omdat ik er nog steeds met mijn oude schoenen door mijn enkel ben gegaan en weer een paar weken op krukken heb gelopen. Omdat asics schoenen toch best wel duur zijn.
Dus mijn vraag is heeft iemand met ( het korfballen of basketballen ) asics schoenen ervaring of dat klein beetje steun geeft aan het enkel?

http://www.daka.nl/cache/img/cde0f353c5cd/1500/1500/max/max/95/gel-crossover-4.jpg

Mag ik een tip geven? In België hebben we zoiets als Runners Service, dan moet je een stukje lopen en zien ze op de computer de drukpunten van je voet en zoeken ze een schoen uit die perfect bij je voet past en verstevigen ze hem ook extra op bepaalde plekken. Ik heb zelf 160 euro betaald maar ik kon ook voor een schoen van 100 euro kiezen. Aangezien je zegt dat asics ook al vrij duur is is dat misschien ook een optie.

haha ja dat vind ik ook vrij duur, de asics schoenen zijn ook al 109 euro, maar omdat ik dus op bestwel hoog niveau speel ga ik niet altijd even aardig met die schoenen om, dus die zijn meestal na 1 seizoen wel goed aan het kapot gaan :blush:

Oh oké, voor 1 seizoen is het wel heel duur :'D
Ja ik heb zelf asics gehad en die vielen wel mee maar ik voelde niks van extra versteviging.

asics zijn inderdaad heel goed! bij ons spelen hele teams op die schoenen! misschien moet je eens kijken of je op marktplaats je maat ziet staan? en anders zijn er vaak kortingacties bij sportwinkels. het is zeker de moeite waard! kun je misschien met je moeder een deal maken dat je beide de helft betaalt?

ja bij ons speelt ook 90% van de selectie op asics schoenen en ik hoor gewoon dat ze steun geven aan mn enkel, dat zei mijn gymleraar ook dus dacht ik vraag nog wel even wat rond gewoon voor het geval dat (: