Asian girls & haar verven!

Hi!
Zijn er hier asian girls die hun haar zelf verven?
ik heb jullie hulp nodig ben zelf asian en ik wil zelf ipv de kapper mijn uitgroei bijwerken + een ietsje donkerder kleur. Ben een beetje bang dat ik het straks fout doe. Wie kan me helpen? Non asians mogen ook reageren maar dan liever asian omdat zij ook zwart haar hebben en naar licht gaan.
Kom niet aanzetten ga gewoon naar de kapper want het kost me teveel geld. ben de afgelopen keren al naar de kapper geweest wil het nu zelf doen :wink:

Thanks!

Aziaten hebben juist mooi haar! Ik zou het echt niet verven.
Oke, hier luister je vast niet naar xd

Ik moet mijn uitgroei bijwerken want het is te erg!

Vriendin van mij is Asian, zij heeft het gewoon zelf gedaan. Snap je probleempunt dan ook niet helemaal want naar mijn idee is ‘t gewoon net zoals elk ander mens met donker haar haar verven (’: ?
En met donker haar heb je véél minder kans dat 't fout gaat dan met blond haar o.i.d want blond pakt bijna altijd de verf wel en dat is met donker haar niet zo.

ik heb het geverfd, nou is het donkerbruin/bruin.
ik heb gewoon een pakje donkerblond haarverf gekocht en geverfd en het is dus nu gewoon donkerbruin/bruin …

ik zou het niet zelf doen. ( meestal pakt het dan niet alleen als je nog lichte kleuren in je haar hebt)
ga gewoon naar de kapper. en dan laten ze het eerst blonderen.

ik ben ook asian. en toen ik in indonesie lichte highlights ging zetten
werden die plukjes eerst blondeerd. anders pakte 't niet…

(waarom zegt iedereen Asian? Het is nogsteeds aziatisch hoor, we wonen in nl)

Ik zou het gewoon je eigen kleur laten, aziaten hebben mooi haar vind ik ^.^

Is niet zo moeilijk hoor… Je moet dan wel gewoon goede verf hebben. Als je uitgroei hebt moet je eerst verf op de wortels aanbrengen, 20 min laten inwerken, en dan de rest van je haar verven en alles nog 30 minuten in laten werken.

Ook Nederlanders kunnen (bijna) zwart haar van zichzelf hebben… :confused:

Nee dat is echt àltijd donkerbruin, echt zwart haar komt alleen voor in aziatische/Afrikaanse/… landen :slightly_smiling_face:

en jà mensen, aziatisch haar is mooi, maar laat het meisje toch kleuren als ze dat wilt! Mss moet je nog 1 keer naar de kapper gaan en even meekijken welke producten ze gebruikt :slightly_smiling_face:

Hoi Shopperella ! Ik ben ook asian en ik verf mijn haar zelf. Ik wil steeds een beetje lichter gaan qua kleur :slightly_smiling_face:. Op mijn blog kan ik je stap voor stap laten zien hoe je evt. je uitgroei zelf kan bijwerken. Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel :wink: ! www.sunseeree.blogspot.com Groetjes xXx

Ik ben geen asian, wel half indo. En donker haar.

Ik weet niet hoe je je haar nu hebt. Maar ik heb mijn haar rood en ik heb het een keer gebleekt. NOOIT MEER! Wat een hel…
Maar ik doe het altijd zelf, eerst de uitgroei helemaal goed inzetten met de verf die je wilt. Half uurtje, kijk even op de verpakking van je verf!!!, laten intrekken en daarna goed uitspoelen.
Tenzij je heel je haar een tint donkerer wilt. Dan zet je de uitgroei in, wacht je ong. 10 minuutjes en zet je daarna de rest in. In laten trekken, kijk op de verpakking/bijsluiter! En daarna goed uitspoelen!
Je kunt ervoor kiezen om daarna nog een maskertje te doen of even te wassen. Bij spoelingen zit dat er vaak al bij.

Als je van zwart naar lichter haar gaat heb je 2 keuzes:

• Of je gaat je haar bleken, en gooit er dan je gewenste kleur overheen
  • Of je pakt een kleur haarverf, maar dan veel lichter dan je zou willen, bv. je wilt bruin haar, dan pak je verf voor blond haar. Het kan, ik heb het eerder gezien.
    Je kunt ook van zo’n aziatische haarverf kopen (van Liese bv) volgens mij zit daar ook iets in dat je haar bleekt.

Er zijn ook genoeg filmpjes op youtube die je echt kunnen helpen =) als je links naar de filmpjes wil moet je maar vragen =)

Hope it was helpful.

Natuurlijk zwart haar hoef je niet eerst te ontkleuren, daar pakt verf ook op tenzij je het zwart geverfd hebt… Vraag gewoon even aan je mams/ vrienden of whatever om het te doen das makkelijker dan zelf zitten pielen