aseksueel, vriend niet

Allereerst zou ik even kort schetsen van mijn situatie. Ik ben zelf aseksueel (tenminste dat denk ik zelf). Zelf heb ik nooit behoefte aan seks en wordt dan ook nooit opgewonden van mijn vriend. Kortom de seks doet heel pijn en van mij hoeft het dan ook niet.
Maar goed mijn vriend vindt het erg frusterend dat ik er maar een beetje als een dood persoon lig in bed en dat ik totaal niet `geil`doe in bed. Hij zegt dat als de seks zo pijn doet, dat ik dat niet hoef te doen. Maar dat ik hem op zijn minst iedere dag moet pijpen. Ik zit daar dus altijd tegen op, ik haat pijpen. Ik vind het vies en walg er gewoon van.

Nu ben ik dus net achter gekomen dat mijn vriend op webcamseks sites zit. Nou zie ik dit zelf als vreemdgaan. Ik bedoel je hebt gewoon interactie met zo’n persoon en doet je ding zegmaar.

Maar wat moet ik nu doen? Moet ik mijn vriend gewoon blijven pijpen met heel veel tegenzin. Of moet hij juist begrip voor mij tonen? En zien jullie webcamseks ook als vreemdgaan??

Ik kon nog wel begrip voor je vriend opbrengen, tot aan het stuk waar ik lees ‘Maar dat ik hem op zijn minst iedere dag moet pijpen.’

Ik vind dat eigenlijk walgelijk. Hij weet hoeveel moeite jij ermee hebt en ik snap dat hij misschien wel behoefte heeft aan seks, maar jij zou dit dan ook alleen maar doen om hem te behouden/tevreden te stellen lijkt mij? Dat is geen goede relatie lijkt mij.

Hij brengt het altijd op zo’n manier dat ik mij schuldig voel. Hij heeft bijvoorbeeld vakantie voor mijn betaald en hij betaald etentjes voor mij. En dan begint hij erover dat hij zoveel voor mij doet en dat hij zoveel geeft en dat hij op zijn minst seks er voor moet terugkrijgen. Ik voel mij dan schuldig want hij heeft inderdaad veel voor mij heeft betaald, alleen ik heb er nooit om gevraagdd en hij weet dat ik financieel krap zit.

En soms begin ik weleens over uitmaken, maar dan zegt hij `jaa heb ik net vakantie voor je betaald en dan peer je hem` Zo voelt het als een verplichting voor mij om te bijven

Ik sluit me helemaal aan… jij moet hem op zijn minst iedere dag pijpen?! WTF. Dat klopt echt niet meis. Het is inderdaad lastig als je verschillende behoeftes hebt maar dit kan hij niet van jou verwachten.

Verder weet ik niet zo goed wat ik in zo’n situatie zou doen… maar dit slaat echt nergens op. Als hij niet kan begrijpen dat jij seks niet leuk vindt en er zelfs van walgt, en dan nog verwacht dat je deze dingen doet denk ik eerlijk gezegd niet dat deze relatie kans van slagen heeft.

Sowieso als ik een nieuwe relatie zou krijgen en die jongen zou tegen mij zeggen dat ik hem elke dag moest pijpen zou hij alleen een trap in zn ballen en een adios krijgen.

helemaal mee eens. Ik snap hem wel dat hij het vervelend vind dat je er maar bij ligt. Ik zou erover praten. In een relatie moet je allebei wel eens iets doen wat je niet zo ligt. Misschien kun je afspreken dat jij “wat meer je best doet” en jij hem niet iedere dag hoeft te pijpen. Als hij daar niet over wil onderhandelrn dan zou ik het echt uitmaken. Want dit lijkt me geen gezonde relatie

Sorry, maar dit is gewoon chantage en een vorm van seksueel misbruik in mijn ogen. Hij praat je een schuldgevoel aan om te blijven, en seksuele daden te verrichten. MEID STOP HIERMEE!

Hij heeft er zelf voor besloten om je vakantie te betalen, je kan je schuldig voelen tegenover hem… doe dat niet! Dat is hij niet waard als hij jou hiermee gewoon chanteert.

Wauw. Dat ‘minstens iedere dag pijpen’ vond ik al niet oké maar dit slaat alles.
Dat is geen goede relatie. Als hij dat wou betalen zou hij dat moeten doen omdat hij van je houd en niet omdat hij er overheen wil.

Ja sorry hoor, maar dat vind ik ook gewoon chantage. Hij kiest er zelf voor om die dingen te betalen. In een gezonde relatie ga je dan niet zeggen: dan MOET ik daar seks voor terug hebben. Want hij weet heus dat jij er moeite mee hebt toch? Heeft hij er weleens moeite voor gedaan om te vragen waarom je zo’n moeite hebt met seks? En die vakantie… Hij gaat maar lekker met een ander als hij zich zo gedraagt. Of vraag desnoods of iemand anders die vakantie voor je wil voorschieten, zodat jij alleen die ander hoeft terug te betalen.

Ik vind dit echt heel gemeen overkomen namelijk.

Dit ja!! Een goede vent zou gewoon blij zijn met een beetje dankbaarheid en waarderen, dat hij er per se seks voor terug wil zegt in mijn ogen genoeg.

Nu ik de rest lees zeg ik: uitmaken die hap. Je bent geen hoer die hij kan huren voor seks in ruil voor een vakantie of wat dan ook.

Wat een *** van een vriend heb je! Je verdient zoveel beter. Ik zou het persoonlijk toch uitmaken. Of er is goed over praten hoe jij je voelt en hoe het voor jou is dat die al die dingen zegt en verplicht. Als hij dat allemaal niet begrijpt is hij je niet waard.

wat the fuck. jij moet hem minimaal elke dag pijpen?! wat denkt hij wel niet, zal het per direct uitmaken en hem maar naar de hoeren sturen want die pijpen wel elke dag :")

Dit ja, plus ik sluit me aan bij wat de andere meiden al hebben gezegd. Hij praat je schuldgevoelens aan, hij dwingt je zo ongeveer om hem te pijpen (iedere dag?!) omdat hij anders niet aan z’n trekken komt en hij niets terugkrijgt voor wat hij voor jou doet? Wat een bullshit. Waar is zijn begrip voor jou?

100 vakanties betalen, maakt geen verschil. Daar groeit hij wel weer overheen. Ga bij hem weg en wordt weer gelukkig.

Wacht, ben je a-seksueel, omdat je geen behoefte hebt aan seks. Of omdat het zo’n pijn doet? Want pijn hebben staat niet gelijk aan a-seksualiteit.

Oh en dumpen die gozer.

Het feit dat hij er meer mee zat dat hij geld aan jou had uitgegeven in plaats van jou te verliezen zegt eigenlijk al genoeg als je het mij vraagt.