As told by ginger en meeer

Ik wil dat weer op tv! Echt zo jammer dat het er af is. Volgens mij vind iedereen dat leuk. tegenwoordig alleen nog maar van die stomme magische en superhelden rommel.

En er was vroeger nog zo’n leuk programma, met een barbie en stripboek ofzo. Ik weet het niet precies meer.

Wat mis jij? (:

shin chan :headbang2

jaa! dat was ook leuk

en stiekem beugelbekkie ook :tipping_hand_man:

What’s with Andy
en die ene van die kloon, Carl 2:D

jaaa haha.
chin chan was leuk :'D
en beugelbekkie ja haha.

hahahaha ja
beugelbekkie blijft m’n favoriet

As told by ginger keek ik nooit…
Maar ik vond Beugelbekkie idd ook erg leuk

jaa! Carl 2!
waar zijn al die programma’s gebleven. ik vind alleen phineas and ferb leuk op het moment…

En waar is Jacob Dubbel! En en, Wunschpunsch! Waar is Wunschpunsch?

IK HOU VAN JACOBDUBBEL:D
altijd als ik eerder thuis was op school ging ik dat kijken enzo. Nu is het inderdaad allemaal hetzelfde geworden met vechten tegen monsters en criminelen enzo¬¬

Ja dat was echt leuk, en nog een beetje orgineel, nu is het allemaal een beetje hetzelfde, ook de progamma’s voor peuters/kleuters vind ik echt achteruit gegaan.

ja ik ook haha! uhu, nu ben ik ziek en is er geen bal voor. Moet ik verplicht hele dag Sponge Bob kijken. Oke 1 aflevering is leuk maar dan houd het op.

[nohtml][b][message=4229926,noline]cerisier schreef op 27 October 2009 @ 11:42[/message]:[/b] [...]

jaa! Carl 2!
waar zijn al die programma’s gebleven. ik vind alleen phineas and ferb leuk op het moment…[/nohtml]

inderdaad, alle leuke programma’s zijn weg.
Phineas en ferdb is idd leuk, en zack&cody :'D

ik vind wel zack en cody wel tof, dat kijk ik wel graag
En totally spies stiekem ook:P, maar die afleveringen heb ik allemaal al 10x gezien ofzo.

ja he tbegint zo standaard te worden, altijd dezelfde afleveringen.

en, hoe heet dat, world of quest ofzo? wat een súper dom programma zeg.

laten we allemaal een brief schrijven dat we Ginger, jacob dubbel enzo weer terug op tv willen haha

Ginger wooooow dat was echt super, net als KaBlam!

http://www.youtube.com/watch?v=F-8gy1SCu7o hier! En alle vervolgafleveringen staan er ook op van Ginger.

ja kablam was leuk! Met donderse griet, hahaha :grinning:

:grinning: