As the world turns!

As the world turns is de best bekeken Amerikaanse soap in Nederland. Kijken jullie ook? Ik vind ATWT echt geweldig xD Laatst was het zó spannend met die moorden, maargoed, nu ik dit aan het typen lijkt vraag ik me af waarom ik dit topic maak, maar zijn er meer mensen die a big atwt-fan zijn?

nop

JAA XD Ik vond het wel echt belachelijk dat rtl alle stukken eruit had geknipt, het hele verhaal klopte niet meer; ik had daarna al die stukken op youtube bekeken waar al die moorden werden gepleegd, toen snapte ik 't verhaal pas;P

nooit van gehoord

Ja, ik keek altijd 's avonds om half 11 en dan waren de stukken er nog niet uitgeknipt! Oké, het werd wel een beetje té bloederig, net een horror, maartoch het was wel echt spannend :slightly_smiling_face:
Casey en Maddie zijn echt het perfecte koppeltje

eecht? ooh ik kijk altijd rond 5 uur, want 'savonds ben ik echt te moe haha .

Maaar jaa hun zijn echt cute; alleen ik hoorde dat casey ermee ophoud =/ echt vet jammerr.

Ja heb ook zoiets gehoord… helaas helaas :frowning_face:
En Hal is er denk ik ook uit?
Ik kijk normaal ook gewoon om 5 uur, maar toen vond ik het zo spannend dat ik MOEST kijken :stuck_out_tongue:

jaa die Hall heeft toch in het echt zelfmoord gepleegd?!

[zo te zien kijken er niet veel meisjes ATWT hier op girlscene ;p]

Ja, dus denk dat hij daarom plotseling eruit is…
Nee we lijken de enige hier :flushed:
De laatste tijd lijk ik wel obsessed, eerst boeide het me niet zo als ik het een keer niet zag, maar nu moet en zal ik elke avond kijken :stuck_out_tongue:

[li]ik ben er ook Fan vn atwt

het was super spannend en ik dacht nooit dat eve het was

Nee, maar ik kijk het al sinds mn uhm… vierde? X’D Mn moeder en zus kijken ernaar, vandaar. Ik ken alle hoofdpersonen, en wat er is gebeurt enzo ¬¬’

Yeah, er komen al meer mensen bij (h)
Maar mennnn, er is zóveel gebeurd!

• Jennifer is dood
  • De zus van Henry en Maddie is een serie moordenaar
  • Carly krijgt zowat een relatie met Simon
  • Carly en Jack zijn gescheiden
  • Meg en Paul gaan trouwen, terwijl Paul een kind krijgt met Emily

enz enz enz!

jaaa ik wil het ook nooit missen haha.

@ prinses95; ik wist het al die tijd al, mijn vriendin had het perongeluk gezegd :pensive:
Bij mij thuis vinden ze het echt een belachelijk programma hahaxd

Mijn vader vindt het ook echt belachelijk, maar mijn moeder, zus en ik zijn trouwe kijkers :stuck_out_tongue:
Ik kan het trouwens ook nooit laten om in de gids te kijken, dus ik wist ook al dat Eve het was…

Ik ben verslaafd…(A)

op teletext staat nog veel meer als in de gids haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, die is in het echt al iets van een jaar dood ofzo

Ik kijk het ook altijd! Maar sommige dingen heb ik ook al op youtube gezien, dus ik weet al dingen die er gaan gebeuren :angel: als je wat wilt weten wat er gaat gebeuren met iemand, note me maar :wink: (Of kijk zelf op youtube natuurlijk(A))

jaaa ik wil wel wat weten xxJulez. ik note je ff[a]

ik wil het juist neit weten… dan is het neit meer leuk om ernaar te kijken