Artikel.

Hee! Ik wil graag artikels gaan schrijven over meningen van mensen. Ik heb ook al een blog aangemaakt, maar dat gaat ook gedeeltelijk over mijn eigen leven dus die ga ik nog niet delen ;p. Zelf ben ik niet erg sociaal en durf niet zo op mensen af te stappen… Daarom zoek ik iemand die dus op straat random mensen gaat ‘interviewen’. Uiteraard zal ik alles bespreken, maar ik zou wel graag het artikel willen schrijven. Ook stuur ik het artikel naar je toe voordat ik het online zet.

Nu voelen jullie hem zeker al aankomen wat mijn vraag is hea…

Ik wil dus vragen of er iemand is die dit zou willen doen? Op straat mensen een korte ‘interview’ afnemen over hun mening?

Laat een reactie achter als het je wat lijkt!

Xoxo

Ik vind het persoonlijk zo dat als jij die blog runt en jij het artikel wil schrijven, jij ook zelf die interviews moet afnemen. Als je dat niet wilt kun je misschien beter een onderwerp kiezen dat beter bij je past, dan is het wat ‘echter’

Dat is niet het punt, ik wil het samen met iemand doen. In het echte leven is het ook niet dat één iemand alles doet, maar ook dat iemand de interviews afneemt en de anders schrijft ze en weer een ander plaatst ze. Het hoeft ook niet alleen op mijn blog, maar het kan ook bijvoorbeeld hier op girlscene.

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-officiele-039ik-zoek-iemand-voor-mijn-blog039-topic-193506.425.html
Hier kan je het bericht plaatsen in het officiële ‘Ik zoek iemand voor mijn blog’ topic.

Bedankt!

Slotje!