Artikel "Damaged hair" (engels)

Ik zat dit net te lezen en wou dat toch even delen met jullie… Die foto’s zijn soms best schokkend… :astonished:

http://forums.longhaircom…p?do=article&articleid=79

Oh, dat is echt teveel om telezen :’).

Die foto’s vind ik best erg, gelukkig heb ik helemaal gezond haar.

Ja idd, ik post het ook vooral voor de foto’s xD

Jeetje, dat stuk is echt super handig voor als je beschadigd haar hebt
Sowieso die hele site… haal er echt handige dingen vanaf

Heh, waarom zijn de foto’s schokkend? Of moet ik nog ergens anders op klikken?

nee, ik vind het ook totaal niet schokkend
maar ik raad iedereen met beschadigd haar iig aan om het te lezen ik vind het zelf reuze interessant

Haha ik vond het schokkend omdat ik zo goed als alles heb gedaan wat bij die voorbeelden staat, en mijn haar er van dichtbij dus ZO uitziet! :expressionless:

Ahh, maar dat is toch niet echt schokkend? Ik bedoel, onder een sterke microscoop/elektronenmicroscoop ziet alles er anders uit. Weet je hoe huisstofmijt eruit ziet? En hoeveel er daarvan in je bed zitten?
Dit is niet lullig bedoeld, ik snap gewoon niet helemaal dat je het schokkend vindt :’)

Oh die huisstofmijt weet ik xD
Maar ik denk dat ik dat vind omdat ik heel obsessief (nu toch…) bezig ben met gezond haar, en nu ontdek ik hoe fucked het eigenlijk is, niet alleen de plaatjes per se, gewoon het feit dat ik nu snap HOE kapot mijn haar is xD Want als je kijkt naar dat plaatje van een gezond haar helemaal bovenin, ja okee dat ziet er ook een beetje raar uit, maar al die andere zien er zooo slecht uit…

& ik ben gewoon snel geshoqueerd, dat ook :’)

Ik vind haren van dichtbij eng :l

Hihi, gelukkig is mijn haar niet zo beschadigd c:
Succes met het fixen in ieder geval!

Thanks… Zit niet veel meer op dan gewoon de nieuwe haartjes goed verzorgen en de oude uitgroeien…

Pff het is me iets te engels. ik snap het niet helemaal eerlijk gezegd. Maar de plaatjes vind ik er echt smerig uitzien! Staat er nou in het artikel hoe je je haar het beste gezond kan houden?

Ik zie de plaatjes niet ahaha.

Ik heb enkel de foto’s bekeken maar de tekst niet gelezen.
Ik zou ook wel eens zo’n foto’s van mijn haar willen laten maken, om te zien hoe erg het er aan toe is.