Arschloch.

Er is dus een jongen. Of hoe moet ik hem noemen. Hij is 20, ik ben 17 dus dat maakt niet erg uit.
Ik leerde 'm op hele rare manier waardoor we een lolletje met elkaar hebben en we altijd zeggen dat hij ‘mijn’ militairtje is.
Toen hebben we uiteindelijk een keer gezoend, maar dat ging echt heel raar en later op de avond zagen we elkaar niet meer.
Toen een andere keer was ik in het café waar hij aan het werk was en toen hadden we weer gezoend. Hij had al een keer eerder gezegt dat ik wel een leuk meisje was enzo, en toen we samen boven waren, zei hij dus ook dat hij echt voor mij wou gaan.
Toen zag ik hem vrijdag weer, en toen deed hij vrijwel niks.
Hij was weer aan het werk, maar als ik keek, keek hij of direct weer weg of hij knipoogde even. En toen ik doei wou zeggen liep hij gewoon langs me.
sukkel.
Iemand enig idee wat ik moet doen?
En nee, ik ga niet aan hem vragen hoe het zit want daar kennen we elkaar nou net niet goed genoeg voor, maar ik vind het zo raar dat hij zegt dat hij wel voor mij wil gaan, maar uiteindelijk zo doet.

Je wil niet aan hem vragen hoe het zit…dan laat hem maar even? dan komt hij vanzelf wel terug als hij je leuk vindt.

Ja idd, of hij wou gewoon even zoenen, en wat hij had gezegd was gelogen omdat hij gewoon wou zoenen. Hoeft niet zo te zijn hoor, maar als je hem nog niet zo lang kent weet je lijkt me niet of die het wel echt meent.

Ondertussen ben ik er heilig van overtuigd dat hij zat te liegen.
Hij loopt nu al voor de 3e keer op mijn emailadres te vragen, elke keer geef ik het braaf. Stuurt hij smsje van; waar ben je nooit online?
terwijl ik nooit zo’n toevoegding heb gekregen.

Mss deed hij het toch om alleen met jou te zoenen? Ik bedoel het is makkelijk gezegd dat hij het alleen deed omdat hij jou een leuk meisje vind, maar leuk hoeft niet per sé iets te zeggen he. Ik zou hem gewoon met rust laten, als hij je ECHT leuk zou vinden komt hij vanzelf mss wel naar je toe, hij is oud en wijs genoeg daarvoor neem ik aan :’)

Dat is zo triest he, en dan ook nog zo een smsje sturen :pensive: