Arrrgh, waar is hij mee bezig !?

Even in het kort het verhaal: ik ken een jongen al een hele tijd.
Hij heeft mij vorig jaar leuk gevonden, dat heeft zijn vriend me later verteld.
We hebben daarna een tijdje avondenlang gemsnt,
en toen heb ík hem een paar weken lang leuk gevonden.
Maar dat was alweer snel over omdat hij In Real Life eigenlijk minder leuk was:
hij zei niet veel tegen me en begon bijna nooit zelf een gesprek. Terwijl hij niet eens zo verlegen is :S

Bij mij is het helaas heel vaak zo dat ik, als ik eenmaal een jongen leuk heb gevonden, ik daarna toch nog een soort van gevoelens voor hem heb.
Maar dat is niet waar het om ging:

We hebben dus de rest van het jaar niet heel veel contact meer gehad (hij zit 1 klas lager omdat hij vorig jaar is blijven zitten) en deze vakantie helemaal niet meer. Krijg ik op Hyves opeens een krabbel van hem, Hoe is je vakantie? blablabla… en dat soort vragen. Ik natuurlijk verbaasd, normaal praat hij nooit op Hyves. Uiteindelijk kwam ik op msn en toen gingen we verder praten, alleen over vakantie eigenlijk.

Zegt hij opeens dat hij een vriendin heeft !?

Wtf, waarom vertelt hij mij dat!?
Vond hij dat ik het moest weten,
of probeert hij duidelijk te maken dat hij echt wel iemand kan krijgen?
Het zou me natuurlijk niks uit moeten maken omdat we al zo lang niet echt meer contact hebben, en eigenlijk vond ik hem ook niet meer leuk dus ik heb niet veel reden om dáárover kwaad te zijn. Ookal zou ik
Maar ik vind het belachelijk dat hij alleen maar dat gesprek begon om te zeggen dat hij een vriendin heeft! :S Eikel.
We hebben net weer even gepraat op msn (hij begon) en hij ging van die onderwerpen aansnijden die je aansnijdt als je niks beters weet te zeggen, heel schijnheilig. Het liefst zou ik een of andere kutopmerking willen typen, maar zoals ik zei, ik heb eigenlijk geen recht om kwaad te zijn…

Waar is hij nou mee bezig & wat wil hij nou bereiken?

(Ik ben dus niet boos omdat ik hem leuk vind, maar juist omdat ik hem niet leuk vind, en ik denk dat hij dat wel denkt. En ik kan het niet hebben dat hij dat denkt want hij voelt zichzelf al zo goed :stuck_out_tongue: )

Hij wilde inderdaad alleen maar praten om je te laten weten dat hij een vriendin heeft…

Maar ik heb al een half jaar bijna geen contact meer :S

Misschien heb je gelijk,
maar echt, arghh, ik haat hem op dit moment gewoon even!
Haha.
Hoe kan hij nou denken dat ik hem nog steeds leuk vind?
Dan moet hij zichzelf wel heel geweldig vinden, de eikel.

Maar je zegt dat jullie in dat gesprek ook over de vakantie enzo hebben gepraat. En dat hij vertelde dat hij een vriendin heeft. Het is misschien wel lomp maar ik denk niet dat hij het expres zei.

Nouja, het was eigenlijk niet echt een gesprek :stuck_out_tongue:
Het was meer zo:

Hij krabbelt: hoe is je vakantie?
Ik krabbel: leuk, etc. etc.
Hij op msn: wat heb je allemaal gedaan?
Ik op msn: blablablabla en jij?
Hij op msn: ik heb een vriendin.

Okee, hij maakte er wel een normale zin van maar die kan ik me niet meer herinneren :stuck_out_tongue:

Ik Denk dan dat die jou wilt laten denken dat die iemand anders kan krijgen.als die het zo zegt

Tja, dat was ook wat ik dacht…
Of hij wilde zien hoe ik zou reageren ofzo.
Maar dan nog, hij heeft een vriendin, waarom zou hij het dan moeten weten!?
Blijkbaar heeft ie bevestiging nodig ofzo .
Sukkel :stuck_out_tongue:

Ik denk dat je er veel te veel achter zoekt. Misschien is ie gewoon zo blij met zn vriendin dat hij iedereen over wil vertellen.

Ik zou gewoon zeggen: gefeliciteerd

Moest je dit nou zo nodig kwijt? triest XD

(Sorry ben in een bitch bui vandaag)

jongens zijn vraagstukken die je niet kan oplossen, daar ben ik achtergekomen.

Nou sorry, ik weet dat het over weinig gaat maar ik heb gewoon weinig ervaring met jongens .
En als je van jezelf weet dat je in een ‘bitch bui’ bent, hou je dan gewoon in in plaats van toch een dom berichtje plaatsen en vervolgens heel onschuldig ‘sorry’ te zeggen!

Nou, ik vind het eigenlijk wel een goeie repsons, en t was niet aan jou gericht hoor, maar aan die gozer. dus

Oh sorry :blush: Ik dacht dat dat ‘moest je dit nou zo nodig kwijt, triest’-gedeelte aan mij was gericht :stuck_out_tongue:
Misverstandje!

blijkbaar was hij nog altijd niet over jou heen.

hahah, nee dus:P Het moest aan elkaar geplakt zijn, maar ik ben vaak te enthousiast met enteren :stuck_out_tongue: en zo is het voor hem ook duidelijker :wink:

Misschien verveelde hij zich?
Ik ken een hoop jongens die alleen praten wanneer ze er zelf zin in hebben.
En als je zelf een gesprek wil beginnen, dat ze dan niet spraakzaam zijn.
Waarom zou hij je jaloers proberen te maken als hij bijna geen contact met je had?
Misschien wou hij zn vriendin jaloers maken om een of andere reden?

Dunno?
Just mogelijkheden?

Ja dat herken ik
:drama:

Ja precies, dat dacht ik ook :wink:
Dat zijn vriendin denkt dat hij heel populair is ofzo!