Even in het kort het verhaal: ik ken een jongen al een hele tijd.
Hij heeft mij vorig jaar leuk gevonden, dat heeft zijn vriend me later verteld.
We hebben daarna een tijdje avondenlang gemsnt,
en toen heb ík hem een paar weken lang leuk gevonden.
Maar dat was alweer snel over omdat hij In Real Life eigenlijk minder leuk was:
hij zei niet veel tegen me en begon bijna nooit zelf een gesprek. Terwijl hij niet eens zo verlegen is :S
Bij mij is het helaas heel vaak zo dat ik, als ik eenmaal een jongen leuk heb gevonden, ik daarna toch nog een soort van gevoelens voor hem heb.
Maar dat is niet waar het om ging:
We hebben dus de rest van het jaar niet heel veel contact meer gehad (hij zit 1 klas lager omdat hij vorig jaar is blijven zitten) en deze vakantie helemaal niet meer. Krijg ik op Hyves opeens een krabbel van hem, Hoe is je vakantie? blablabla… en dat soort vragen. Ik natuurlijk verbaasd, normaal praat hij nooit op Hyves. Uiteindelijk kwam ik op msn en toen gingen we verder praten, alleen over vakantie eigenlijk.
Zegt hij opeens dat hij een vriendin heeft !?
Wtf, waarom vertelt hij mij dat!?
Vond hij dat ik het moest weten,
of probeert hij duidelijk te maken dat hij echt wel iemand kan krijgen?
Het zou me natuurlijk niks uit moeten maken omdat we al zo lang niet echt meer contact hebben, en eigenlijk vond ik hem ook niet meer leuk dus ik heb niet veel reden om dáárover kwaad te zijn. Ookal zou ik
Maar ik vind het belachelijk dat hij alleen maar dat gesprek begon om te zeggen dat hij een vriendin heeft! :S Eikel.
We hebben net weer even gepraat op msn (hij begon) en hij ging van die onderwerpen aansnijden die je aansnijdt als je niks beters weet te zeggen, heel schijnheilig. Het liefst zou ik een of andere kutopmerking willen typen, maar zoals ik zei, ik heb eigenlijk geen recht om kwaad te zijn…
Waar is hij nou mee bezig & wat wil hij nou bereiken?
(Ik ben dus niet boos omdat ik hem leuk vind, maar juist omdat ik hem niet leuk vind, en ik denk dat hij dat wel denkt. En ik kan het niet hebben dat hij dat denkt want hij voelt zichzelf al zo goed )