Arrogante jongen??

Hee meiden.

Ik ben al 3 weken verliefd op een nieuwe jongen op mijn school. Ik weet werkelijk niks over hem en zelfs niet eens zijn naam en mijn vriendinnen en ik proberen steeds achter zijn naam te komen en contact te zoeken ( dat stukje naam vinden lukt echt maar niet ). In ieder geval het probleem is dit.
Het is een ongelofelijke geheimzinnige jongen.
Hij is echt heel anders dan andere jongen, zijn houding, zijn manier van kleden, zijn manier van kijken echt een hele aparte jongen en al mijn vriendinnen vinden dat ook.
Hij is echt ongelofelijk arrogant en mijn vriendinnen noemen hem een droogkloot, maar ik ben echt heel erg verliefd op hem.

Mijn vraag is eigenlijk dit. Hij is dus heel erg arrogant en kijkt altijd heel erg chagrijnig en verveeld en zit echt in zijn eigen wereldje. Hij gaat maar met een persoon om en met hem kan hij het ook heel goed hebben dat merk ik. Maar hij kijkt nooit! Niet eens even naar me kijken.
Hij kijkt helemaal niemand aan! echt niemand!
Ik bedoel iedereen kijkt wel even iemand aan toch? maar hij niet, hij kijkt nooit om zich heen.
Hij heeft mij een keer aangekeken en dat was vandaag.
Hij liep door de kantine en ik keek hem aan diep in zijn ogen en hij deed dat ook terug. We keken elkaar 3 sec aan en daarna draaide ik me meteen om omdat het heel awkward werd en daarna keek hij niet meer toen ik hem weer zag.

Ik heb serieus nog nooit zo’n vage jongen gezien.
Hij is ongelofelijk knap en is super netjes gekleed maar is heel arrogant en vaag.
Kan het zo zijn dat hij gewoon heel erg verlegen en onzeker is?

Wat denken jullie hiervan?

Ja als ik het vertel klinkt het niks, maar hij is echt heel anders.
Hij kijkt helemaal NIEMAND aan. Iedereen kijkt elkaar even 1 sec aan als je langs loopt of hoe of wat dan ook, maar hij niet. Hij is zo apart.
Ja dat was ik en nee ik weet niet hoe zijn vriend heet.
Ik zit hem steeds te zoeken op facebook, maar het lukt me maar niet.
Flink balen als hij geen facebook heeft,

Zit je nog op de middelbare of al hoger onderwijs? Als dat laatste van toepassing is (en je weet welke opleiding hij doet) en jullie hebben een schoolmail, kun je de namen van de klassen zien en als je mail wilt sturen, kun je ook de namenlijst openen. Weet natuurlijk niet of het bij jou ook lukt en of je zijn opleiding weet… Maar je kunt het altijd proberen.

(En ja dit heeft bij mij gewerkt, na 1 maand lang naar iemands naam zoeken :’))

Deze omschrijving deed me echt denken aan Edward Cullen of zo’n andere mythisch figuur met duistere geheimen. Maar anyway, gewoon contact zoeken met het joch! Ga een keertje kijken op de instagram/facebook van iemand die jij via via kent die hem ook kent, of zo. zo kom ik meetal we op iemands naam.

Als je nooit om je heen kijkt of gewoon verveeld kijkt, ben je toch niet gelijk arrogant?

is 1 forum niet genoeg ? aangezien deze ook op viva staat

Vind het wel een beetje kort door de bocht om te zeggen dat hij arrogant is, terwijl je hem niet eens kent. Kan me wel voorstellen dat hij mensen niet aankijkt als hij dat vaker hoort van mensen. Anyway, probeer eens naar hem te lachen of hem aan te spreken. Succes!

Mee eens! Je kent hem verder niet, dus ik vind dat je ook niet kunt zeggen dat hij arrogant is. Probeer eens in contact met hem te komen!

Dit. En ook kortzichtig om verliefd te zijn op iemand die je niet kent.