Arrogant?

Ik word heel vaak door mensen die ik (bijna) niet ken arrogant genoemd, terwijl ik dat juist helemaal niet ben… ik ben hartstikke onzeker over mezelf en ben zeker niet iemand die overal bovenuit schreeuwt en altijd in het middelpunt wil staan. lig er altijd best een tijdje wakker van als ik van mensen hoor dat ze me arrogant vinden. vinden ze dit misschien door m’n gezichtsuitdrukking, kleding, etc.? en wat kan ik er aan doen? ik probeer wat meer te lachen maar dat voelt zo onnatuurlijk, een beetje nep… mensen die dit herkennen of tips ofzo hebben?

Kleed je je misschien arrogant? Dat kan ook kan ook aan je makeup liggen en je gezichtsuitdrukking

Ja dat heb ik ook, ik kijk blijkbaar gewoon arrogant of boos ofzo maar ik kan er gewoon niks aan doen. Je moet gewoon proberen te lachen en dat voelt inderdaad een beetje onnatuurlijk maar dat gaat na een tijdje wel over. :slightly_smiling_face:

wat bedoel je precies met arrogant kleden? $
aan m’n makeup zal het niet liggen denkt ik want hou er juist van om er zo natuurlijk mogelijk uit te zien, dus houd het vaak bij wat mascara en een lichte oogschaduw! gezichtsuitdrukking zou wel kunnen…

Ik word ook vaak arrogant gevonden, terwijl ik juist heel onzeker ben :’) Bij mij schijnt het te liggen (volgens mensen die me eerst arrogant vonden maar nu weten dat ik totaal niet zo ben) aan dat ik sowieso nogal boos kijk als ik neutraal kijk, maar ook heel snel heeeeul verveeld kan kijken. En dat schijnt je arrogant te maken, haha.

Bij mij ligt het aan mijn gezichtsuitdrukking. Door wat vaker te lachen mindert het wel, maar ik vind het fake om de hele dag met zo’n smile op mijn face rond te lopen.

Krijg ik ook wel eens te horen terwijl ik dat totaal niet ben. Ik ben niet het meest spontane/praatgrage persoon, waardoor mensen misschien denken dat ik niet tegen ze wil praten ofzo, terwijl ik gewoon niet weet wat ik moet zeggen.