Arrogant overkomen

hahaha die is goed ja;) Ik heb idd ook geen zin om de hele tijd met een grote fake smile rond te lopen. Maar ik erger me echt kapot aan die reacties, het is toch belachelijk dat er dan vreemden naar je toe komen om te zeggen dat je niet vrolijk kijkt? Ja bemoei je lekker met je eigen zaken, laat me lekker een rotkop hebben :’)

Mensen die mij niet kennen zeggen dat heel vaak,
" Owh wat kijk zij arrogant zeg "

Ik heb het niet eens door… zo is mijn blik nou eenmaal :")
pech gehad voor de mensen die zich eraan ergeren, kijk de andere kant maar op

Ik weet dat mensen mij op het eerste gezicht arrogant vinden (niet dat ze dat zeggen), maar ik wil ook niet echt ‘happy happy happy dreamy happy happy’ overkomen dus maakt het me niet uit. Ik ben tegen iedereen vriendelijk die respect heeft voor me, en anders word ik ‘arrogant’.

Je haar en je make-up kunnen al een hoop doen.
Mijn eigen gezichtsuitdrukking is nors en boring, waardoor veel mensen denken dat ik vaak boos ben of chagrijnig.
Je houding kan dus een hoop aan jezelf doen. Uitstraling zegt dus een hoop.
Maar ach, waarom zou jij jezelf veranderen omdat anderen zeggen dat ze je arrogant vinden?

Echt arrogant kan ik me niet voorstellen. Wat bij mij altijd goed werkt is tonen dat ik het naar mijn zin heb, dus stop met fronzen en tover die smile op je gezicht. Echt believe me: het werkt! Mensen die zeuren en saai kijken (ik zeg niet dat dit bij jou het geval is) zijn niet interessant om aan te spreken.