Arnhem Mode Biennale

Hai :slightly_smiling_face: Ik weet niet of hier al een topic over bestaat, sorry anders!

van 6 juni tot 6 juli is het Arnhem Mode Biennale - een hele maand lang staat Arnhem in het teken van mode (met modeshows, tentoonstellingen, etc.)

Ik vroeg me af of iemand hier 2 jaar geleden heen is geweest en of het de moeite waard is ?
Ik zit erover te denken om kaartjes te kopen, maar moet wel een eindje reizen, vandaar.

En voor iedereen die wil weten wat het is en die het leuk lijkt ook te gaan: www.arnhemmodebiennale.com

xx

UP

Ik ga met school de 10e naar een workshop en lezing, maar dat mogen wij, omdat wij zelf ook een modeacademie zijn.

Arnhem mode biennale is zeker de moeite waard, kaartjes kopen dus!!

Ja zeker gaan!
Het was 2 jaar geleden echt geweldig en dit jaar ook!
ik ben vrijwilliger en het wordt echt leuk!:smiley:
dus iedereen komen haha;)

Hahaha oké, dan ga ik eens een paar data uikiezen. Is het overigens elke 2 jaar? Of wat? Want misschien heb ik over 2 jaar tijd om vrijwilliger te zijn ofzo… alhoewel, wel examentijd.

jaa het is om de 2 jaar, dus ik denk dat het over 2 jaar wel weer is, als het een succes is dit jaar tenminste;)
jaa en je hoeft niet elke dag te werken hoor, je kunt zelf aangeven wanneer je wilt, als je bijv alleen in het weekend wil kan dat ook;)

verplaatst