Armspier oefeningen?

Hoi hoi,

Ik ben tevreden met mijn lichaam behalve één dingetje: mijn bovenarmen. Ik vind ze een beetje te mollig en ik weet zeker dat het geen spieren zijn die daar zitten, haha.
Nou vroeg ik me af, weet een van jullie effectieve armspier oefeningen? Maar niet te moeilijk om mee te beginnen, bijvoorbeeld opdrukken gaat me echt nog niet lukken.

Liefs!
xx

Als opdrukken niet lukt kun je misschien tegen de muur aan opdrukken.

Hee,

Ik zit precies met hetzelfde probleem!
Wat ook goed is, is om tegen je bed te zitten en dan je handen op je bedrand te zetten. In die positie kan je zegmaar ook opdrukken, maar dan is het een stuk lichter.

@StoneHeart ja dat probeer ik wel eens, maar heb het idee dat dat gewoon niet helpt ;o

@Lotte_xd ja vervelend is het hè? Maar dankjewel, ik zal die eens proberen!

Je kunt ook oefeningen met gewichtjes doen of als je die niet hebt met flessen water.

idd met gewichtjes oefeningen doen! helpt goed, ik heb er zelf best gespierdere bovenarmen van gekregen :slightly_smiling_face: ff googlen op armoefeningen en tadaa ^^ (gewichtjes zijn niet zo duur en kan je kopen bij perry sport en dat soort winkels)

ah dankjewel! =D

En met waterflessen, werken die oefeningen dan gewoon hetzelfde? ^^

Ja lijkt me wel :slightly_smiling_face: Ik vind gewichtjes alleen fijner omdat ze makkelijker vast te houden zijn

^ Dat is een stuk fijner inderdaad - en dan kun je zwaardere kiezen. Maar als alternatief werkt het in principe met alle objecten hetzelfde. Als je het zwaarder wilt maken kun je in plaats van water ook zand of stenen in de flessen doen.

aah oke, dankjewel voor de tips!