Armhaar, wat moeten we ermee?

Het allemaal,
de laatste tijd is er nog wat twijfel over armhaar. Wat moeten we er nou eigenlijk mee? Weghalen, laten zitten of bleken?
Mijn eerste tip is; zijn ze blond? Laat ze alsjeblieft zitten en doe niets, of ga in de zon zitten! Niemand ziet het en je bent echt de enige die het ziet als je er last van hebt.
Als je donkere, dikkere, lange haartjes hebt op je armen; SCHEER HET ALSJEBLIEFT NIET! Waxen is ook niet de beste optie volgens mijn mening, tenzij je echt super glad wilt zijn… Je hebt er je hele leven spijt van, en het gaat er echt niet beter uitzien… Ik schaam me nog al voor mijn armhaar, en sindsdien bleek ik het met Jolen (ook voor gezicht te gebruiken :slightly_smiling_face: en het werkt p-e-r-f-e-c-t! Je ziet amper iets en de haartjes worden dunner, en je ziet er ook weer niet helemaal glad uit. Ziet er prima uit, erg aan te raden, voel me er erg zelfverzekerder door! Omdat die Jolen ook te gebruiken is voor je gezicht dus je kan (als je last hebt van dons) dit ook bleken!
Hier zal ik kort iets schrijven hoe ik het gebruik, wat het handigste is:
-Begin met je huid af te spoelen met KOUD water, absoluut NIET met warm water, dit gaat irriteren!!
-Daarna meng je in een kommetje het poeder met de crème, en smeer je het op je armen/gezicht.
-Laat het op je armen ongeveer 7-12 minuten inwerken (tot je het ziet “klonteren” en het gaat jeuken zeg maar :slightly_smiling_face: en op je gezicht ongeveer 3-5 minuten (als het gaat jeuken meteen eraf halen!)
-Spoel het af met KOUD water, warm gaat weer irriteren. Het kan nu rood zijn, dus spoel het weer af met koud water en ga hierna naar bed om het te laten rusten.

De volgende dag valt het helemaal niet meer op en lijkt het gewoon of je op vakantie bent geweest!

Ikzelf vindt het resultaat echt de moeite waard en veel beter dan dat je helemaal geen armhaar meer hebt, dit proces kun je herhalen eens in de twee-drie weken, als de haartjes weer langzaam wat donkerder worden.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hadden!!
xxx Judith

ik laat mn armhaar tegenwoordig altijd staan maar vroeger scheerde ik het wel maar ik heb nergens spijt van hoor :")

Tsja, ik heb ook donker armhaar.

Als ik weet dat ik iets korts aandoen scheer ik mn armhaar wel, nooit spijt van gehad eigenlijk.

Ik doe het of met onthaarspul of scheren en het komt niet dikker of donkerder terug dus geen spijt van :slightly_smiling_face:

Ik had blonde haartjes maar ik scheer het gewoon weg. Het laten staan is ook heel normaal trouwens.

Is dat een issue? Ik heb best donkere haartjes ja, ik vind het al een ramp dat ik m’n benen moet scheren. Moet ik me dan ook nog druk maken over m’n armen? Ugh, jammer dan hoor. Volgens mij heeft niemand er last van.