armhaar bleken ..

Heeft iemand tips om je arm haar te bleken of hoe je het met andere producten kunt doen?
Ik heb zelf dit gevonden: “Sally Hansen skin bleach” alleen ik kan het nergens vinden in NL…

Citroensap.

Jolen creme :wink:
Kan je oa bestellen bij bol.com

Je kan het toch ook gewoon scheren/epileren?

Er is een product voor dat in de kruitvat. Het heet Silx dacht ik.

Om armhaar te scheren of epileren, vind ik een beetje te gek.
Over mijn benen was ik altijd onzeker, maar over mijn armen nooit. Iedereen heeft het, maar als je het wil bleken, zou ik dat doen.

Ik scheer het al drie jaar. Dit omdat ik donkere armharen had en dit niet mooi vond. Scheren gaat prima en het valt eig niet eens op.

ontharingscreme is geen optie?

Ik heb bijna wit armhaar en dat valt toch wel heel erg op. Ben er ook heel erg mee gepest etc, niet dat hun mening mij wat kan schelen maar dat geeft wel weer dat het goed te zien is/was dus epileren/scheren niet eens zo’n heel slecht idee is. Ik doe het in ieder geval en god wat ben ik er blij om dat ik daar mee begonnen ben.

Scheren zou ik persoonlijk ook niet. Doen ivm ruwe stoppels en donkerdere haren

Scheren zou ik persoonlijk ook niet. Doen ivm ruwe stoppels en donkerdere haren

Valt bij mij best mee, maar mijn voorkeur gaat inderdaad ook naar epileren.

Ik zou het gewoon harsen, bleken duurt net zo lang en dan heb je alsnog zichtbaar haar.
Ik heb van mezelf blonde haartjes maar die zie je net zo erg als donkere, zeker in fel licht. Daarom hars ik het zelf ook. :slightly_smiling_face: